به گزارش خوزپرس، آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری شامگاه روز گذشته در همایش بزرگداشت روز صنعت، معدن و تجارت و روز صنایع کوچک با تاکید بر توانایی مدیران در انجام امور و رفع مشکلات اظهار کرد: مدیران با توجه به توانایی‌های خود در رفع کردن مشکلات شناسایی شده و افرادی که در این امر دور باشند دچار ضعف مدیریتی هستند.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با تاکید بر وحدت و اتحاد مسؤولان استان افزود: مسؤولان استان باید برای رسیدن به اقتدار اقتصادی در همه بخش‌های موجود در استان اتحاد داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه وضعیت صنعت و تولید مناسب نیست تصریح کرد: گره‌های کوری در وضعیت اقتصادی و بخش صنعتی خوزستان وجود دارد که با مدیران کارآمد و تقویت آنها می‌شود آنها را از بین برد.

موسوی جزایری با بیان اینکه مسؤولان استان تهران به دلیل در دسترس بودن مسؤولان کشوری و وزیر صنعت وضعیت بهتری نسبت به استان‌ها و شهرستان‌ها دارند خاطرنشان کرد: موضوع نالایقی و ضعف برخی از مدیران ناکارآمد و ضعیف در کنار کار ضعیف بانک‌های استان را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور می‌رسانم.

وی با تاکید بر کنار گذاشتن مدیران کم‌کار و افرادی که در کار خود برای پیشرفت استان ریسک‌پذیر نیستند عنوان کرد: امیدواریم این مسؤولان برای رضایت خداوند دست به استعفا بزنند، زیرا برخی دوست دارند با مدیریت‌های خود مردم تاوان آن‌را پس دهند.