به گزارش خبرنگار خوزپرس از اندیمشک؛ سرپرست فرمانداری اندیمشک صبح چهارشنبه در نشست تودیع و معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان اندیمشک در سرسرای فرمانداری با انتقاد از پروژه های نیمه تمام در سطح شهرستان تصریح کرد: زورخانه اندیمشک با هزینه ای اندک میتوانست به بهره برداری برسد و یا با زدن چند بلوک یا حسار از آن حراست کرد اما متاسفانه در بازدیدی که انجام دادیم متوجه شدیم جولانگاه معتادین شده یا در گوشه ای دیگر از شهرستان استخری نیمه تمام مانده که ۸۰ درصد از پروژه انجام شده و تنها ۲۰ درصد آن باقیمانده.

جهانگیری با بیان اینکه با توجه به حضور دو ورزشکار المپیکی در شهرستان و نیز استعدادهایی که در زمینه جودو، بوکس، وزنه برداری، فوتسال و سایر ورزشها وجود دارد، برای میزبانی مسابقات و شکوفایی استعدادها شهرستان نیازمند پایان ورزشگاه ۲۵۰۰ نفره هستیم که در این زمینه با نماینده محترم و مسئولین استانی صحبت کرده ایم.

وی ضمن تشکر از بازگیر سرپرست اداره ورزش و جوانان اندیمشک و تبریک به مدیر جدید اداره ورزش اظهار امیدواری کرد که با تلاشهای آریا متین شهرستان اندیمشک به جایگاه اصلی خود در ورزش استان و کشور بازگردد.

همچنین قیطاسی پیشکسوت کشتی اندیمشک با بیان اینکه سرانه اندیمشک خوب نیست اما نسبتا مطلوب است عنوان کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات شهرستان در بخش ورزش نگهداری از اماکن ورزشی است.

وی گفت: همانطور که مستحضر هستید شهرستان اندیمشک دو نماینده در المپیک دارد و برخی از استانها تعداد ورزشکاران المپیکی آنها از شهرستان ما کمتر است و این مطلب بیانگر استعداد شهرستان و نیز لزوم نگاه جدی تر به ورزش شهرستان است.

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه سابقه و پیشینه روشنی در کارنامه ورزشی اندیمشک موجود است بیان کرد: ورزش اندیمشک در دو سال اخیر به دلیل عدم ثبات مدیریتی و عدم استفاده از تجربیات نیروهای خارج از شهرستان و استان همچون آقای گرشاسبی با مشکلاتی روبرو شده که امیدوارم با استفاده از تجربیات و دانش عزیزان شاهد خبرهای خوش از ورزش اندیمشک باشیم.

کیانی زاده یکی از ضعفهای استان را در بخش داشتن ورزشکار المپیکی دانست و افزود: اگر چه با تلاشهای انجام شده مدیران ورزش شهرستان، رئسای هیات و تلاش همه همکاران در اداره کل ورزش و جوانان استان، جایگاه دوم اداره کل ورزش را بعد از اصفهان کسب نمودیم اما همچنان در جایگاه مناسبی قرار نداریم زیرا استانهایی همچون البرز امروز دو تا سه برابر خوزستان ورزشکار المپیکی دارند.

در پایان نیز مدیر اداره ورزش و جوانان اندیمشک با تاکید بر اتمام هر چه سریعتر پروژههای نیمه تمام ورزشی در شهرستان و انتقاد از عدم برگزاری بازیهای بومی و محلی عنوان کرد: توجه به بازیهای بومی و محلی میتواند نقش بسزایی در بالا بردن نشاط عمومی در جامعه ایفا نماید و من به یاد ندارم که در گذشته به این بستر عظیم فرهنگری در سطح شهرستان توجه شده باشد و این مطلب یکی از ضعف هایی است که با کمک یکدیگر باید آن را رفع نماییم.

به گزارش خبرنگار خوزپرس از اندیمشک، اطلاع رسانی لاک پشتی فرمانداری اندیمشک در دعوت از خبرنگاران روند طبیعی در چهار سال اخیر بوده که امید است با درایت فرماندار اندیمشک این روند تغییر نماید.