به گزارش خوزپرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علیرضا قریشی اظهارکرد: ‌هفته اول لیگ “یادواره شهدای وزنه‌برداری خوزستان” روز جمعه یکم مردادماه در اهواز و به میزبانی باشگاه مناطق‌ نفت‌ خیز جنوب برگزار شد.

وی گفت: پیش از آغاز مسابقات نیز یک کلاس با عنوان آموزش استفاده از مکمل‌های پروتئینی و عوارض جانبی داروهای آنابولیک و استروئید برای وزنه‌برداران جوان و مربیان آن‌ها برگزار کردیم.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان بیان داشت: در این هفته از مسابقات ۶۰ ورزشکار در قالب ۹ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان هفته اول این پیکارها پس از قرار گرفتن ملی‌حفاری در رده نخست، تیم‌های نفت‌و‌گاز امیدیه و مناطق‌ نفت‌خیز جنوب به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

قریشی افزود: باشگاه پالایش نفت آبادان، اداره ورزش و جوانان شوشتر، باشگاه نفت و گاز گچساران، اداره ورزش و جوانان اندیمشک، اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و اداره ورزش و جوانان بهبهان نیز به ترتیب در رده های چهارم تا نهم قرار گرفتند.

وی به نفرات برتر هر وزن اشاره و خاطرنشان کرد: در ‌دسته ۵۶ کیلوگرم ابوالفضل جمعه‌پور از باشگاه نفت و گاز امیدیه، در دسته ۶۲ کیلوگرم آرمان قربانی از اداره ورزش و جوانان شوشتر، در دسته ۶۹ کیلوگرم مهدی زائری از باشگاه نفت‌وگاز امیدیه، در دسته ۷۷ کیلوگرم محمدامین علیپور از باشگاه ملی‌حفاری، در دسته ۸۵ کیلوگرم مجتبی براتی از اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان، در دسته ۹۴ کیلوگرم سیدجلال قریشی از باشگاه ملی‌حفاری، در دسته ۱۰۵ کیلوگرم علیرضا دهقان از باشگاه نفت و گاز امیدیه و در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم آرمین قاسمی از باشگاه ملی‌حفاری به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خوزپرس از اندیمشک؛ تیم وزنه برداری اداره ورزش و جوانان اندیمشک در مسابقات هفته اول لیگ “یادواره شهدای وزنه‌برداری خوزستان” نتیجه ای بهتر از هفتمی در بین نه تیم شرکت کننده در این مسابقات کسب نکرد.