به گزارش خوزپرس از مسجد سلیمان، در آستانه پنجم مردادماه سالروز نماز جمعه، بنا به درخواست حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، دکتر رضا جباری پزشک نوع‌دوست و نیکوکار مسجدسلیمانی به همراه یک تیم متخصص و متعهد پزشکی، از صبح امروز با حضور در مصلی نماز جمعه مسجدسلیمان به ویزیت و معالجه‌ی بیماران مبتلا به بیماری‌های مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات پرداختند.

در این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه که از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در مصلا نماز جمعه مسجدسلیمان برقرار بود، بیش از ۲۰۰ نفر از بیماران مسجدسلیمان و شهرهای همجوار که عموم آن‌ها امکان دسترسی و مراجعه به پزشک متخصص را نداشتند، ویزیت و در صورت امکان، معالجه شدند.

IMG-20160723-WA0005

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه‌های نماز جمعه با ذکر خاطراتی از حضور دکتر جباری در میان محرومان، و معاینه و درمانِ رایگان آنان، از روحیه خستگی ناپذیر و تلاش‌های فراوان این پزشک فروتن و پُرتوان، تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم نخبگان و ثروتمندان مسجدسلیمان با الگو گرفتن از چنین شخصیت‌هایی استعداد و سرمایه خود را در جهت گره گشایی از مشکلات مردم شهرشان هزینه کنند. وقت آن است که سرمایه داران بختیاری به میدان بیایند و از ثروتشان برای مردم سرمایه گذاری کنند.

در بین دو نماز، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و دکتر جباری جراح و  متخصص مغز و اعصاب هر کدام دقایقی را با مردم سخن گفتند و ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه از دلسوزی و همکاری امام جمعه مسجدسلیمان قدردانی کردند.

دکتر رضا جباری در سخنانی کوتاه در جمع نمازگزاران گفت: مسجدسلیمان نیازمند اقدام و عمل است. امیدوارم تمامی کسانی که توانمندی دارند برای مسجدسلیمان و مردمش کاری بکنند.

در پایان مراسم نماز جمعه این هفته مسجدسلیمان، امام جمعه، نماینده‌ی مجلس و فرماندار مسجدسلیمان با اهدای هدیه‌ای معنوی، از زحمات جهادی و تلاش‌های خیرخواهانه دکتر جباری و همکاران ایشان تقدیر نمودند.

IMG-20160723-WA0003

گفتنی است دکتر رضا جباری جراح مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات و دارای بورد تخصصی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران بوده و در تعدادی از بیمارستان‌های پایتخت، به انجام ویزیت و عمل‌های مختلف جراحی و خدمت به هم‌وطنان و همچنین بیماران خارجی و میهمان می‌پردازد.

IMG-20160723-WA0004