هادی مهرپور شامگاه یک شنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خوزپرس در خانه کشتی اندیمشک با بیان اینکه مسابقات زیر گروه کشوری در ۸ گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود افزود: هر تیم در مسابقات زیرگروه رده سنی امید ۵ دیدار برگزار می‌کند که دو تیم برتر در هر گروه به مرحله بعد صعود کرده و سپس ۴ گروه متشکل از ۴ تیم به رقابت پرداخته و در خاتمه ۴ تیم برتر شناسایی می شود.

سرپرست تیم توپ و تور اندیمشک گفت: اولویت اصلی ما استفاده از بازیکنان بومی شهرستان و سپس استفاده از استعدادهای موجود در شهرهای مجاور بود.

وی با اشاره به اینکه تمامی بازیکنان تیم از جوانان مستعد شمال استان خوزستان هستند، گفت: تیم متشکل از ۱۴ بازیکن است که در هر دیدار ۱۲ نفر در لیست قرار گرفته و خوشبختانه سطح بازیکنان نزدیک و از لحاظ انگیزش در سطح خوبی به سر می‌برند.

مهرپور با بیان اینکه اعضای تیم هم قسم شده‌اند تا دست پر از این رویداد ورزشی بازگردند اضافه کرد: مهم‌ترین دغدغه پیش روی تیم نبود اسپانسر و مشکلات مالی است که با توجه به هزینه سنگین مرحله بعد برای بچه ها کار را سخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خوزپرس از اندیمشک آقای ماکنالی از سوی نماینده شهرستان و مهدی قلی کیانی عضو شورای شهر اندیمشک از نزدیک در جریان روند آماده سازی و مشکلات تیم فوتسال اندیمشک قرار گرفتند.