به گزارش خوزپرس از اهواز، غلامرضا شریعتی روز سه شنبه در جریان بازدید از طرح های راهسازی شهرستان هفتکل در ۷۰کیلومتری شرق اهواز در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های گروهی افزود:تاکنون چند سرمایه گذار بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش راه استان اعلام آمادگی کرده اند که هم اکنون در حال بررسی پیشنهادهای آنان هستیم.
وی با اشاره به وجود نقاط حادثه خیز در برخی جاده های استان که موجب بروز تصادف های رانندگی می شود بر حذف این نقاط و ارتقا ایمنی راهها تاکید کرد و گفت: دولت تدبیر و امید از هیچ تلاشی برای بهبود راههای استان که نقش محوری در صنعت حمل و نقل کشور دارد دریغ نکرده و نخواهد کرد.
استاندار خوزستان بر تحرک بخشیدن و ایجاد انگیزه در پیمانکاران راهسازی برای سرعت بخشیدن به طرح های در دست اجرا تاکید کرد و گفت: با وجود تلاش های مجدانه راه و شهرسازی برای بهبود وضعیت راههای استان ، هنوز راههای استان با استاندارد قابل قبول فاصله دارند.
شریعتی با بیان اینکه استان خوزستان به لحاظ حجم ترافیک جاده ای و تردد محموله های سنگین در کشور رتبه نخست را دارد افزود: با این وضعیت لازم است در بخش راه و ارتقا ایمنی راههای استان سرمایه گذاری های جدیدی در استان شکل گیرد تا پاسخگوی نیازها باشد.
نماینده عالی دولت در استان خوزستان به وضعیت خاص استان به لحاظ بهره مندی از فرودگاهها ، بنادر و صنایع سنگین و مادر اشاره کرد و گفت: شبکه راههای استان خوزستان به لحاظ این ویژگی ها باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه راهداران وظیفه سنگینی برعهده دارند.
شریعتی به جلسه ای که به تازگی در وزارت راه و شهرسازی در خصوص وضعیت راههای استان تشکیل شده اشاره کرد و گفت: در این جلسه راهکارهای جدیدی برای ارتقا سطح جاده های استان و توسعه شبکه حمل و نقل استان ارائه شد که مورد استقبال مدیریت استان نیز قرار گرفته است.
بنا به گزارش استاندار خوزستان به همراه مدیران ارشد راه و شهرسازی استان خوزستان از چند طرح راهسازی و چهاربانده کردن جاده منتهی به شهر هفتکل بازدید کرد و جریان روند اجرایی این طرح ها قرار گرفت.
استاندار خوزستان پیش از سفر به منطقه هفتکل و بازدیداز طرح های عمرانی در دست اجرای شهرستان هفتکل ، از طرح دوهزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز واقع در منطقه سپیدار بازدید کرد و در جریان روند اجرایی این طرح که شش سال از عمر آن می گذرد و هم اکنون ۶۲درصد پیشرفت دارد قرار گرفت.