نواب نصیر شلال در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس با بیان اینکه متاسفانه در طول مدت اخیر و در صورت بیان انتقاد، برخی دوستان با طرح مباحث شخصی و بیان مطالب خلاف واقع سعی در ایجاد یک فضای نامناسب را دارند، که این وضعیت بر خلاف نیازهای این رشته ورزشی برای حرکت در مسیر رشد خود است اظهار داشت: ایجاد یک فضای نقد و استفاده از ظرفیت موجود، خانواده وزنه برداری استان خوزستان و بهره گیری از نظرات کارشناسان در این حوزه، یک نیاز و ضرورت مهم است.

وی به وضعیت وزنه برداری اندیمشک در سال‌های گذشته اشاره نمود و شهرستان را با داشتن چندین قهرمان و ورزش کار در رده ملی، از پایگاه‌های اصلی وزنه برداری دانست و گفت: باید پذیرای نقد و نظرات کارشناسان باشیم، چرا که در صورت عدم توجه به این مقوله، خانواده وزنه برداری استان، آسیب خواهد دید.

نصیر شلال بیان کرد: امسال و بر خلاف سال‌های گذشته و با توجه به عدم شرکت دو ورزشکار خوزستانی حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری، استان خوزستان در رقابت‌های المپیک امسال بدون نماینده خواهد بود.

وی افزود: استان خوزستان دارای ظرفیت گسترده در رشته ورزشی وزنه برداری است که در صورت توجه به ایجاد یک فضای نقد پذیر و توجه به نیازهای ورزشکاران و زمینه مورد نیاز این رشته ورزشی، شاهد کسب عناوین مختلف آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران این استان خواهیم بود.

عضو تیم ملی وزنه برداری ایران اظهار کرد: با توجه به مصدومیت به وجود آمده یک ماه پیش و با تصمیم کادر پزشکی و مربیان تیم ملی، امکان حضور در رقابت‌های المپیک وجود ندارد.

نصیر شلال عنوان کرد: تیم ملی ایران با تمام توان در رقابت‌های قهرمانی المپیک، شرکت و با توجه به ظرفیت موجود، امکان ثبت نتایج مناسب و کسب مدال‌های مختلف در وزن‌های حاضر در این رقابت‌ها، فراهم است.