به گزارش خوزپرس به نقل از شوشترنامه، در اقدامی عجیب شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر بلوار آیت‌الله سید نعمت‌الله جزایری را به یکباره تغییر نام داد و برای این مهم هیچ دلیلی نیز عنوان نشده است.

بر این اساس، بلوار آیت‌الله جزایری بیش از ۲۰ سال است که این نام را با خود یدک می‌کشد ولی به یکباره با نصب تابلوهای جدید این بلوار در اقدامی بی‌سروصدا از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر این بلوار تغییر نام پیداکرده است.

روگذر آیت‌الله جزایری به این دلیل به این نام مسما شده است که در بلوار آیت‌الله جزایری قرار دارد و نهادهای متولی دراین‌باره برای تغییر نام انجام‌شده هیچ دلیل خاصی اعلام نکرده‌اند.

به گزارش شوشترنامه، نام‌گذاری میدان‌ها، خیابان‌ها و بلوارها و …. در سطح شهرها بر عهده گروه نام‌گذاری شهرستان است که متولی تشکیل این گروه شورای اسلامی شهر است و اجرای مصوبات این گروه بر عهده شهرداری هر شهر است.

بلوار جزایری

بر اساس اطلاعات درج‌شده در سایت بروز نشده شورای اسلامی شهر شوشتر، خبری از برگزاری گروه نام‌گذاری در این پایگاه اطلاع‌رسانی درج نشده است، حال باید دید که شهرداری شوشتر بر چه استنادی نام این بلوار را تغییر داده و تابلوی جدید نصب‌کرده است.

این تغییر نام در حالی رخ می‌دهد که بسیاری از خیابان‌های موجود در سطح شهرستان شوشتر فاقد تابلو و نام هستند.

انتهای پیام/