جمشید کمایی در گفتگو با خبر نگار خوزپرس با بیان اینکه مسئولیت برگزاری آزمون کنکور نزدیک به ۴۰ هزار نفر از داوطلبان کنکور خوزستان به آموزش و پرورش محول شده است، اظهار کرد: البته تمامی بانک سوالات و مسئولیت اصلی با دانشگاه و وزارت علوم است و آموزش و پرورش فقط در برگزاری با آنها همکاری می کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری آزمون در ۲۰ منطقه آموزشی شهرهای مختلف گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر کنکور در این شهرها فراهم شده است.

وی با عنوان اینکه آزمون ریاضی و فنی در روز پنجشنبه ۲ هزار زن و ۴۷۴مرد شرکت خواهند کرد افزود: در رشته علوم انسانی نیز چهار هزار و ۱۰ داوطلب زن و دو هزار و ۳۳۴ داوطلب مرد شرکت می کنند.

کمایی گفت: در رشته هنر نیز ۷۳۸ داوطلب زن و ۱۸۹ داوطلب مرد داریم.

وی در ارتباط با تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی عنوان کرد: در این رشته ۱۸ هزار و ۹۹۵ داوطلب زن و ۶ هزار و ۹۴۶ داوطلب مرد شرکت خواهند کرد. همچنین در رشته زبان خارجه یک هزار و  ۶۹۳ داوطلب زن و ۶۶۴ داوطلب مرد حضور خواهند داشت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان در خاتمه گفت: نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل آموزش و پرورش خوزستان مسئولیت برگزاری آزمون کنکور را در ۲۰ شهر برعهده دارند.