به گزارش خوزپرس از هندیجان؛ سید مهران رفیعی در معارفه مسئول روابط عمومی فرمانداری بندر هندیجان با بیان اینکه اصل اخبار هر سازمان به روابط عمومی باز می‌گردد افزود: تمامی روابط عمومی ادارات می‌بایست کارهای فرهنگی و اجتماعی خود را در اختیار خبرنگاران قرا دهند.

وی عنوان کرد: مشکلات زیادی در بندر هندیجان وجود دارد باید مدیران و مسئولین دست در دست هم داده و جهت رفع هرچه سریع‌تر مشکلات آب که اساسی‌ترین مایه حیاتی روستائیان می‌باشد نسبت به رفع موضوع اقدام نماییم و هیچ‌گونه بهانه جویی قابل قبول نیست.

نماینده عالی دولت در هندیجان به مشکل صیادان اشاره نمود که تلاش‌های زیادی و همچنین پیگیری‌هایی در این خصوص انجام شده که بتوان صیادانی که فاقد مجوز بودند را به صورت الکترونیکی در سامانه شیلات ثبت نام نمود تا صیادان بتوانند برای صید به صیدگاه بروند و ما با جدیت پیگیر حل این مشکل بودیم.

رفیعی گفت: ما خادم هستیم و برای رفع مشکلات مردم تمامی وقت خود را صرف خواهیم کرد و از مدیران و مسئولین دستگاهای اجرایی شهرستان می‌خواهم در جمع مردم باشند و همچنین وقت خود را در اختیار حل مشکلات بگذارند و اگر مدیری نتواند مشکلات مردم را رفع کند باید عواقب بی توجهی به امر را پذیرفته و هیچ‌گونه بهانه جویی را قبول نخواهیم کرد.

فرماندار هندیجان در خاتمه عید فطر را به تمامی مسلمانان به ویژه مردم خوزستان و اهالی مؤمن هندیجان تبریک گفته و از خدمات آقای محسنی مسئول روابط عمومی تقدیر و اکبر شعبانی را به سمت مسئول روابط عمومی فرمانداری منصوب نمودند.