کاظم سزاری پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار خوزپرس با انتقاد از فضا سازی روزهای اخیر در باب ورود مستقیم فاضلاب شهری به رودخانه دز اظهار داشت: با توجه به اینکه به طور طبیعی شهر چمگلک ۸۰ متر ارتفاع دارد و شیب آن به سمت رودخانه است، برای جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب شهری به رودخانه دز پیش از ورود به محدوده رودخانه یک دریاچه برای ته‌نشین شدن فاضلاب تعبیه شده است.

شهردار چمگلک گفت: نقطه‌ای از چمگلک نیست که فاضلاب آن به رودخانه وارد شود و در خصوص زباله‌ها باید عرض کنم مکانی که زباله‌ها به مدت یک هفته دپو می‌شود و بعد از آن جمع آوری و به مکانی که زباله‌های اندیمشک است انتقال می‌یابد و عملاً هیچ آسیبی به رودخانه وارد نمی‌کند.

وی عنوان کرد: برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب چمگلک ۳ هکتار زمین خریده شده و اگر بتوانیم با مساعدت نماینده اعتباراتی را جذب کنیم گامی مهم را برداشته‌ایم.

سزاری در بخش دیگر از سخنان خود به آسفالت ۱۶ خیابان شهر چمگلک اشاره نمود و افزود: زیرسازی ۱۶ خیابان دیگر نیز انجام شده و به‌زودی آسفالت خواهد شد.

شهردار چمگلک با بیان اینکه پروژه‌هایی که در سه سال اخیر اجرا شده در چهره شهر مشهود است عنوان کرد: فاز اول پارک ۵۰۰۰۰ متر مربی در چمگلک تا اواخر ماه جاری یا اواسط مرداد ماه به اتمام خواهد رسید.