امام جمعه اندیمشک پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اندیمشک اظهار داشت: نماز عید سعید فطر به مناسبت اتمام ماه مبارک رمضان ۷ صبح روز عید فطر بلوار راه آهن و میدان شهدای چهارم آذر بخش مرکزی این شهرستان برگزار می‌شود.

خدامی افزود: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا و فصل بهره گیری از برکات آیات قران و کلام و سیره عملی و اعتقادی اهل بیت (ع) بوده که امیدواریم، فرصت کسب و ذخیره توشه اخروی برای همه ما فراهم شده باشد.

وی با اشاره به فاصله بیش از ۲ کیلومتری مساجد در مناطق جدید شهری از لزوم ساخت ۳۰ مسجد جدید در شهرستان سخن به میان آورد و خواستار توجه مسئولان محلی اندیمشک در بخش‌های مختلف خود برای تأمین اعتبار و ساخت و تکمیل این مساجد در فضاهای مختلف شهری و متناسب با نیاز شهروندان وارد عمل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین خدامی بیان کرد: هم چنین عبور خط لوله انتقال نفت از اراضی کشاورزی روستای بلوار ناظر شهرستان برای کشاورزان اندیمشک مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

وی افزود: مسئولان محلی و استانی برای رفع مشکل کشاورزان این منطقه وارد عمل شوند و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل این راضی و تأمین نیاز شهروندان وارد عمل شوند.

همچنین فرماندار اندیمشک تکریم ارباب رجوع، حضور مداوم مسوولان در بین مردم و همچنین مساجد و توجه ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی در اجرای برنامه‌ها از جمله کارهایی است که باید مورد توجه ویژه مدیران قرار گیرد.

جهانگیری یادآور شد: جلب اعتماد و اطمینان مردم و ایجاد رضایت‌مندی در آنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر اموری است که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به آن توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید امور مربوط به حوزه کاری خود را از طریق مدیران کل استان پیگیری کرده و با ادارت کل خود ارتباط مستمر داشته باشند.