به گزارش خوزپرس از شوشتر، مصطفی سمالی روز شنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران در انعکاس مطالب تمام جوانب را در نظر بگیرند و احساسی و عاطفی با موضوعات برخورد نکنند.

وی افزود: یکی از رسالت‌های مهم خبرنگاران آگاهی بخشی به عموم و هدایت افکار جامعه به سمت پویایی و نشاط است.

سرپرست فرمانداری شوشتر به دستور استاندار خوزستان مبنی بر حمایت خبرنگاران، بیان کرد: طبق دستور استاندار خوزستان، در جهت حمایت از خبرنگاران تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم اما خبرنگاران نباید دنبال تخریب اشخاص و مسئولان باشند.

سمالی به دو عامل مهم کشاورزی و میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: تقویت بخش کشاورزی و میراث فرهنگی، دو عامل مهم در جهت برون رفت از معضل بیکاری است که انتظار داریم اصحاب رسانه در این زمینه همگام و هم جهت با برنامه‌های مسئولان حرکت کنند.

وی به قدمت شهرستان شوشتر اشاره کرد و تصریح کرد: جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی سرمایه‌های اقتصادی این شهرستان هستند که نیاز است خبرنگاران در جهت معرفی بیشتر آنان تلاش بیشتری داشته باشند.

سمالی خبرنگاران را به عنوان یک پل ارتباطی در جامعه اشاره کرد و عنوان کرد: خبرنگار و شغل خبرنگاری یک پل ارتباطی در جامه است و  با کمک رسانه‌ها جامعه پویا می‌شود.

سرپرست فرمانداری شوشتر به تدوین برنامه در شهرستان شوشتر اشاره کرد و گفت:  تمام معضلات و مشکلات شوشتر شناسایی، و برای حل آنها یک برنامه کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت طراحی شده است.

وی با شاره به توسعه روستاها بیان کرد: هم اکنون در بخش آبرسانی شهری، حاشیه نشینی، عمران روستایی، خدمات شهری، برق و آموزش و پرورش مشکلاتی وجود دارد که با همکاری دستگاه‌های مربوطه در حال رفع آنها هستیم.

سمالی به همکاری شورای شهر اشاره کرد و گفت: با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شوشتر در زمینه عمران، خدمات شهری، رواق سازی خیابان‌های اصلی شهر و آسفالت معابر فعالیت خوبی انجام شده که جای قدردانی دارد.

وی افزود: استاندار خوزستان در زمینه بهسازی و زیباسازی ورودی‌های شهر شوشتر تاکید خاصی دارد که در این زمینه اقداماتی در حال انجام و برنامه ریزی است.

سرپرست فرمانداری شوشتر خاطر نشان کرد: در زمینه حل مشکل بیکاری و نیز معضلات ترافیکی شوشتر از جمله احداث توقفگاه، ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی و ایستگاه‌های مسافر نشست‌های مختلفی در فرمانداری برگزار شده و پیگیر حل این مسائل هستیم.