آیت الله محسن حیدری در گفتگو با خوزپرس؛ یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی توجه و رشد فرهنگ اسلامی و سیره اهل بیت (ع) در جامعه بوده که این الگو فرهنگ اسلامی و انقلابی را ما به خارج از مرزهای انقلاب اسلامی رسانده است.

وی افزود: خط و مشی امام راحل و رهبر معظم انقلاب در ایران اسلامی جاودان و در تمام عرصه‌ها منشأ خیر و برکت است که انقلاب اسلامی ایران، توانسته با حفظ و اعتلای این ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی خود در دیگر کشورهای اسلامی صاحب نفوذ شود و در داخل کشور نیز از صلابت و اقتدار ممتازی برخوردار شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ترور و خشونت ماهیت رژیم صهیونیستی است و این عنصر ضد بشری در همه طراحی‌های این رژیم به چشم می‌خورد.

وی گفت: در دوران اخیر نیز گروه‌های تکفیری نیز به عنصری جدید از طراحی‌های دشمن در شکست محورهای مقاومت جهان اسلام در عرصه‌های بین المللی تبدیل شده‌اند.

آیت الله حیدری بیان کرد: یازدهم سپتامبر و وقایع آن و کشته شدن صدها انسان بی‌گناه و حوادث اخیر فرانسه پیوند فکری و عملی گروه‌های تکفیری با خط مشی رژیم صهیونیستی را به جهت پیشبرد اهداف شوم برون مرزی و ارائه تصویری خشن و نادرست از اسلام را به روشنی ثابت می‌کند.

وی افزود: حمایت کشورهای منطقه از تروریست‌های منطقه‌ای و گروه‌های تکفیری حمایت استکبار از این دولت‌ها و هم بستگی آنان را در شکست عزت جبهه‌های مقاومت و توان رزمندگان و نیروهای مردمی را در مقابله با اهداف غیر انسانی و اسلامی آنان را نمایان کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: ایران اسلامی در دوران اخیر و محورهای اسلامی و انقلابی خود و با الهام از راه و روش و منش شهدا و رزمندگان اسلام و الگوی ولایت پذیری خود، به یک قدرت بین المللی در عرصه‌های مختلف داخلی و برون مرزی تبدیل شده است.