مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک به خبرنگار خوزپرس گفت: تشکیل زنجیره انسانی “نه گویی به اعتیاد” در بلوار انقلاب در جاده اصلی این شهر با هدف گسترش فرهنگ نه به اعتیاد در بین جوانان خبر داد.

علی قلاوند با بیان اینکه جوانان باید همواره هوشیار و آگاه و مراقب باشند تا توسط دوستان ناباب به دامان اعتیاد کشیده نشوند تصریح کرد: جوانان هلال احمر اعم از غنچه‌های هلال، دانش آموزان کانون دانش آموزی شاخه آزاد، روز گذشته با تشکیل زنجیره انسانی “نه به اعتیاد ” در سطح شهرستان با هدف حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها به مبارزه با اعتیاد، بلای خانمان سوز رفتند.

قلاوند در حاشیه این برنامه افزود: اعتیاد به مواد مخدر از جمله بالاترین مشکلات جامعه ما می‌باشد و بزرگ‌ترین خطر جدی است که جوانان ما را می‌تواند گریبان گیر خود نماید. به همین منظور ما باید برای جامعه عاری از دخانیات از سنین کم شروع کنیم و آنان را با مضرات اعتیاد آشنا کنیم.

مدیر جمعیت هلال احمر اندیمشک در پایان تصریح کرد: امید است با گسترش این‌گونه برنامه‌های فرهنگی و توسعه همکاری مردمی در خصوص این برنامه‌ها، شاهد مبارزه بهتر با مواد مخدر در سطح جامعه باشیم.