به گزارش خوزپرس؛ دوشنبه شب مراسم بزرگداشت حادثه ۷ تیر و شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و ۷۲ یار باوفایش و همچنین حجت‌الاسلام شهید سید محمد کاظم دانش نماینده شهید مردم اندیمشک و شوش در مجلس شورای اسلامی در مصلی جمعه این شهر برگزار شد.

امام جمعه اندیمشک در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر شهید دکتر بهشتی را عالمی عارف و نظریه‌پردازی عملگرا و تحلیل‌گری انقلابی دانست و افزود:این شهید بزرگوار ولایت‌مداری خستگی‌ناپذیر بود و هیچ‌گاه از ابتدای انقلاب تا لحظه شهادت دست از مبانی انقلاب نکشید.

حجت الاسلام خدامی شهید بهشتی را فعال سیاسی با بصیرتی که جامعه را روشن کرده و به‌سمت ولایت و ولایت‌پذیری سوق داده و افزود: بعد از شهادت این بزرگوار آنچنان که باید شخصیت و ویژگی‌های این شهید تقریر نشد و مقام معظم رهبری نیز بر شناخت بیشتر شخصیت این شهید برای نسل جوان انقلاب تاکید دارند.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم که برای شناخت بیشتر شخصیت و سیره اخلاقی این شهید و همچنین نماینده شهید اندیمشک در مجلس شورای اسلامی(شهید دانش)موسسه‌ای در سطح شهرستان تشکیل شود.

به گزارش خوزپرس خبرنگار خوزپرس: اهدا لوح تقدیر به خانواده نماینده شهید مردم اندیمشک و شوش در مجلس شورای اسلامی شهید حجت‌الاسلام سید محمد کاظم دانش از طرف ستاد کنگره سرداران و یک‌هزار شهید اندیمشک تقدیم گردید.