به گزارش خوزپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری مسجد سلیمان، پروژه روکش آسفالت گرم محلات منطقه بی بیان و نمره هشت جهت اهتمام بخشیدن و بهره برداری جهت خدمت به شهروندان و کاهش فاصله طبقاتی موجود در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته جهت کارهای زیر ساختی و رفاهی توسط پیمانکار بخش خصوصی و اجرای اکیپ واحد عمران شهرداری در حال انجام است.

عبدالله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت روزهای لیالی قدر در سالروز شهادت بزرگ مرد تاریخ اسلام وامام عدالت حضرت علی (ع)دراین زمینه تصریح کرد:عملیات گسترده روکش آسفالت در مناطق نمره هشت و بی بیان در حال عملیاتی است.
وی ضمن اهمیت به بهداشت عمومی در محلات خاکی و جلوگیری از مشکلات عبور و مرور در تابستان و هم چنین جلب رضایت عمومی گفت:با توجه به مشکلات مالی که طی روزهای گذشته؛ این خدمات رسانی متوقف گردیده بود؛به یاری خداوند از سر گرفته؛وتاکنون ۱۵۰۰ تن آسفالت در منطقه بی بیان به مساحت۱۰۰۰۰ متر مربع و هم چنین پشت هنرستان شهید واقفی نمره هشت ۲۵۰ تن به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع به مرحله اجرا در آمده است.

قاسمی در پایان ضمن ابراز امیدواری از روند آسفالت دیگر محلات افزود:با توجه به راه اندازی مجدد کارخانه سنگ شکن وآسفالت که عملا تعطیل شده بود؛آسفالت محلات مختلف ادامه خواهد داشت.