به گزارش خوزپرس از اندیمشک، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان سه شنبه شب در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری اندیمشک در محل کانون شهید مطهری این شهرستان با اشاره به اهداف نظام جمهوری اسلامی گفت:انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش های اسلامی شکل گرفته و تمام تلاش های خدمتگذاران نظام اسلامی باید در راستای تعالی انقلاب باشد.
جمال عالمی نیسی اظهار کرد:هرچه زنجیره همدلی و وحدت بیشتر و محکم تر شود مردم و نظام اسلامی سود خواهند برد و اگر زنجیره مدیریت در جایی تضعیف شود مردم و استان و در نهایت کشور متضرر می شود.
وی با قدردانی از تلاش حمیدرضا گودرزی فرماندار پیشین اندیمشک افزود:پیمان جهانگیری از تلاشگران ستاد استانداری خوزستان است که با تدبیر می تواند از فرصت های شهرستان برای ارتقا این منطقه استفاده کند.
امام جمعه اندیمشک نیز گفت:در آیات و روایات به ویژگی های مدیر صالح اشاره شده و مردمی بودن،پرکار بودن، امین و پاکدست بودن ،حق گرایی و خداگرایی از جمله این ویژگی ها است که در نهج البلاغه به آن اشاره شده است.
حجت الاسلام نعمت اله خدامی با اشاره به ظرفیت های شهرستان اندیمشک و لزوم استفاده از آنان برای توسعه گفت:معرفی این طرفیت ها و استفاده بهینه از آنان می تواند چالش هایی چون بیکاری و دیگر مشکلات را حل نماید.
وی افزود:فساد زدایی و مبارزه با مشکلاتی همچون زمین خواری و دیگر مفاسد از مدیران و مسوولان انتطار می رود و در این راستا با وحدت و برنامه ریزی باشد تلاش شود.
وی از فرماندار سابق اندیمشک قدردانی کرد و گفت:کلیه انتقادها در فضایی مناسب انجام می شد که فرماندار از این انتقادها استقبال و با تواضع پاسخ می داد.
حمیدرضا گودرزی فرماندار سابق اندیمشک هم با تشریح گزارش عملکرد خود گفت:امروز شرایط کشور به سمت و سوی مثبت پیش می رود و همه باید با تلاش و همدلی برای گره گشایی از مشکلات مردم تلاش کنیم.
وی گفت:همه به نماینده جدید شهرستان کمک کنند تا دغدغه های مردم در شهرستان کم شود.
وی افزود:در حوزه های مختلف از جمله شهرداری ها تلاش ها و خدمات خوبی انجام گرفت که می تواند بخشی از مشکلات را کم کند ضمن اینکه اعتبارات شهرداری ها در سالهای اخیر افزایش یافته و در بخش ماشین آلات نیز تجهیزات خوبی جذب شد.
پیمان جهانگیری سرپرست جدید فرمانداری اندیمشک هم با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی و لزوم تقویت آن گفت:اگر همدلی در سطح شهرستان نباشد فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت موفق نخواهد بود.
در این آیین با قدردانی از زحمان ۲،۵ ساله حمیدرضا گودرزی فرماندار سابق اندیمشک ، پیمان جهانگیری به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.