به گزارش خوزپرس از شوشتر،  چهارمین جشن گلریزان مددجویان بهزیستی شهرستان شوشتر شامگاه دوشنبه با حضور خیران و مسئولان در تالار جهانگردی شوشتر برگزار شد که ۳۵۰میلیون ریال کمک نقدی و ۵۰ میلیون ریال کمک غیر نقدی برای مددجویان جمع آوری شد.

IMG_4147

رئیس سازمان بهزیستی شوشتر در حاشیه این مراسم اظهار کرد:  این مراسم به منظور شناسایی خیران و جمع‌آوری کمک‌های آنها برای درمان، تأمین مسکن، هزینه تحصیل، ازدواج و نیازهای اولیه زندگی معلولان و افراد بی‌سرپرست برگزار شده است.

وی با اشاره به این که سازمان بهزیستی شوشتر حدود ۱۶ هزار نفر تحت پوشش دارد افزود: ۴ هزار نفر معلول، ۱۴۰ نفر دانشجو، ۹۰۰ محصل معلول و بی‌سرپرست، ۳۸ خانوار معلول، ۱۱۰ معلول ضایعه نخاعی و حسی زیر پوشش بهزیستی این شهرستان هستند.

 نرگس بهداروند تصریح کرد: ۶۵ مرکز خصوصی اعم از مرکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست، مراکز توانبخشی، کلینیک‌ها و مجتمع‌ها در این شهرستان به معلولان و افراد بی‌سرپرست خدمت رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به هزینه‌های سنگین درمان معلولان خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات محدود دولت و هزینه‌های سنگینی که برای درمان معلولان وجود دارد همچنین مشکلات مسکن، تحصیل، ازدواج و … معلولان و افراد بی سرپرست، سازمان بهزیستی به کمک‌های افراد خیر و نیکوکار نیاز دارد.

بهداروند با بیان اینکه بهزیستی شهرستان شوشتر ۳۰۰ کودک بی‌سرپرست نیازمند به حامی را زیرپوشش دارد یاد آور شد: بهزیستی برای بالا بردن کیفیت زندگی معلولان و افراد بی سرپرست تلاش می‌کند امید است که بتوانیم با کمک افراد خیر و نیکوکار این هدف را تحقق بخشیم.

IMG_4130 IMG_4128 IMG_4156 IMG_4141