به گزارش خوزپرس به نقل از عصر آبادان ،پیش از ظهر امروز پنج شنبه جلسه استیضاح شهردار آبادان برگزار شد و اعضای شورای شهر پس از شنیدن سخنان شهردار، رای به برکناری محمودرضا شیرازی دادند.

اعضای شورای شهر پس از شنیدن دفاعیات شهردار، موضوع عزل شهردار را به رای گذاشتند و سرانجام شیرازی با ۱۰ رای موافق و سه رای مخالف، عزل شد تا مدیریت ۶ ساله وی در شهرداری آبادان به پایان برسد.

همچنین طبق قانون ، اعضای شورای شهر «حسین زال بهبهانی»را  با ۱۱ را موافق به عنوان سرپرست شهرداری آبادان منصوب کردند.سرپرست شهرداری ، تا زمان معرفی شهردار جدید ، امور مدیریتی شهرداری را در دست خواهد گرفت.

عزل شیرازی از شهرداری آبادان در حالی صورت گرفته است که از چندی پیش ، یک خواست عمومی برای برکناری وی به وجود آمده بود و بسیاری معتقد بودند ، شیرازی در حد و اندازه ی مدیریت شهرداری آبادان نیست.

برخی دیگر ، تحرکات وی در خصوص تغییر شکل شورای شهر آینده و خاموش بودن فعالیت های عمرانی شهر آبادان در چند ماه اخیر را دلیل مخالفت اعضای شورای شهر دانسته اند.

با این حال شیرازی که در طول سالیان اخیر نشان داد توجهی به انتقادات و همراهی با منتقدان و دلسوزان واقعی اش ندارد ، عطای شهرداری آبادان را به لقایش بخشید و به نظر می رسد بار خود را ببندد و از آبادان برود.

و این ، مُهر پایانی بود بر کارنامه ی محمودرضا شیرازی شهردار سابق آبادان.