محمدرضا کرمی نژاد در گفتگو با خوزپرس با بیان اینکه به محض فروکش کردن طغیان رودخانه کار بازسازی پارک های ساحلی با تمام نیروها و تجهیزات توسط شهرداری دزفول آغاز شده افزود: اکنون بخش اعظم خسارات وارد شده به تاسیسات و پارک های ساحلی بازسازی و جبران شده و تفرجگاه ساحلی و محبوب علی کله که همه روزه خصوصاً در ایام تابستان به دلیل برخورداری از فضای مناسب پذیرای هزاران مهمان، گردشگر و به ویژه شهروندان بود مجددا بازگشایی شد.

شهردار دزفول ضمن اشاره به میزان خسارات وارد شده ناشی از سیلاب فروردین ماه به پارک ساحلی رعنا پیش بینی می شود، کار بازسازی این پارک تا یک ماه دیگر نیز ادامه داشته باشد، در خصوص این پارک ساحلی گفت: کار پاکسازی منطقه، لایروبی استخر، کانال و بازسازی محوطه پارک ساحلی بزرگ انجام شده و درحال حاضر کار کاشت چمن و نهال درختان گونه های مختلف به ویژه گونه های بومی مانند کنار در حال انجام است.

کرمی نژاد یادآور شد: با راهنمایی کارشناسان شهرداری، درختان فراوانی که در طغیان رودخانه در این پارک آسیب دیده بودند مجدداً احیا شده اند.

به گزارش خوزپرس، خسارت وارده به بخش های مختلف شهرستان دزفول ناشی از سیل اخیر رقمی بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.