به گزارش خبرنگار خوزپرس از اندیمشک، فریدون حسنوند در سالروز ارتحال حضرت امام و مراسم ۱۵ خرداد در تالار گل‌های اندیمشک با بیان اینکه امام مبارزه حق‌طلبانه را در شرایطی که ملاک انتخاب مدیران در کشور خوش خدمتی به استکبار و در رأس آن امریکا و اسرائیل بود و شاه نیز خو منصوب استکبار بود با پیروی از راه انبیا و اولیای الهی توانستند دست استکبار را از کشور کوتاه نموده و استقلال را برای کشور به ارمغان آورد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مبارزات مردم در دوران تبعید امام، ملت ایران را بهتر از ملت زمان امام حسین (ع) دانست و افزود: در روز عاشورا امام مظلومان (ع) فقط ۷۲ تن یار باوفایشان در کنارشان بودند و این در حالی است که چه در روز ورود امام در بهمن ۵۷ و چه در وداع با شکوه در خرداد سال ۶۸ میلیون‌ها نفر حضور داشتند در حالی که در تشیع پیکر امام حسین (ع) چند زن و بچه حضور داشتند و از آنهایی که بیعت کرده بودند خبری نبود، این وفاداری ملت ما را در کلام امام راحل که می‌فرمایند: امت زمان ما از امت دوران پیامبر بهتر است در می‌یابیم.

وی گفت: امروز بر خود باید ببالیم که انقلاب به دست فرزند خلف امام راحل و با مدیریت ایشان به تنها امید مظلومان منطقه و جهان و الگوی مبارزه با استکبار تبدیل شده بلکه راه و هدف امام توسط فرزند خلف ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای ادامه دارد.

حسنوند عنوان داشت: در باب اندیمشک باید چند نکته بیان کنم اما پیش از آن باید به بیان روند انتخاب رئیس، نواب و هیئت رئیسه مجلس بپردازم. در زمان بحث‌های انتخابات حتی برای ریاست کمیسیون برخی نگاه استانی داشتند و معتقد بودند استانی تقسیم شود، این در حالی است که رئیس و نواب رئیسه مجلس می‌بایست فارغ از مسائل حزبی و سیاسی چهره‌ای ملی و بین‌المللی داشته باشند.

وی با بیان اینکه بالفرض اگر می‌خواستیم به خواست برخی از دوستان که نگاه استانی به موضوع انتخاب رئیس، نواب و هیئت رئیسه داشتند این‌گونه بپردازیم، می‌بایست از ۱۲ نفر سه نفر رئیس و نواب را به عنوان چهره‌های ملی از آن کم جدا نموده و برای ۹ نفر باقی ۳۱ استان رقابت کنیم و وارد موضوعاتی بشویم که در عراق سیاسیون و ملت را به آن مبتلا کردن و قومیت گرایی را رواج نمودند و از اصل قضیه که خدمت، توسعه و شایسته سالاری است دور نمودند. امروز در اندیمشک هم عده‌ای به دنبال تفرقه مشابه هستند و بحث به راه می‌اندازند من‌باب مثال آقایان یکی از دوستان ما را گفته‌اند که لیاقت شما رئیس اداره فرهنگ است در حالی که در زمان مدیریت آقایان همان مدیریت مدرسه هم دریغ شد اینان به دنبال تفرقه هستند چرا مدیریت مدرسه را در دریغ نمودید از نرویی که خود به شایستگی وی اذعان دارید؟

امروز هم عده‌ای دست به تخریب و فریاد زده‌اند، مدیران عوض شدند ما با کسی تعارف نداریم آقایانی که هر دور در انتخابات مقلوب می‌شوید زمان انتخابات تمام شده سکوت ما برای این است که شما ذات خود را نشان دهید و مردم متوجه افکار شما بشوند. ۴۰ هزار نفر رأی داده شده را همچنان حاضر نیستند بپذیرند، این هم ادعای دموکراسی خواهی. من سؤالی می‌پرسم آیا وضعیت امروز شهر وضع مناسبی است؟ چه کاری کنیم که اوضاع بهتر شود؟

حسنوند بیان کرد شاید در یک طایفه ۵ شخص توانمند و دارای شاخصه‌های مدیریتی باشد آنها را کنار بگذاریم چون همگی از یک طایفه هستند، این نگاه درست نیست و بی عدالتی است. هر کدام از شما جمعیت دویست هزار نفری اندیمشک در دورترین نقطه بخش الوار تا دورترین نقطه بخش مرکزی و سایر نقاط شهرستان نماینده اندیمشک هستید شما این اختیارات را به من داده‌اید اگر نماینده باشید چه می‌کنید؛ اولویت را اقتصاد و رفع موانع بیکاری می‌گذارید، افرادی که ضعیف هستند را تغییر می‌دهید، افراد توانمند، پاسخگو و تلاشگر خواهید گذاشت، یا به منافع یک عده نزدیک به خود فکر خواهید کرد.

وی با ا اشاره که من میدانم شما مصلحت شهر را مد نظر قرار خواهید داد تصریح کرد: من اولویتم را شایسته سالاری، رایزنی و پیگیری پروژه، به حرکت در آوردن چرخ اقتصاد نهاده‌ام.

نماینده مردم اندیمشک گفت: از دستگاه قضا می‌خواهم هر کس در هر زمانی تخلف کرده چه در چهار سال گذشته و چه در زمان من بر خود شود و از این اقدام حمایت می‌کنم از کسانی که صندوق رأی را ربودند، تیر اندازی نمودند، به نظم و امنیت خدشه وارد کردند، شب‌نامه می‌نویسند و چند جوان را جلو انداخته و خود پشت آنها مخفی شده پیگیری قضایی شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به جلسه استیضاح شهردار اندیمشک گفت: در این خصوص با احترام به جایگاه قانونی شورای اسلامی شهر ورود نمی‌کنم و از شورای اسلامی شهر انتظار می‌رود به مصلحت مردم و نیازهای شهر توجه کند.

نماینده مردم اندیمشک در ادامه مسئول و سایر اعضای دفتر ارتباطات مردمی خود را برای ارتباط بیشتر با شهروندان معرفی کرد.