به گزارش خوزپرس از اندیمشک؛ شب گذشته در شورای شهر اندیمشک جلسه استیضاح محمدرضا پاپی شهردار اندیمشک مطرح شد و طی آن پاپی با کسب ۶ رأی مخالف استیضاح توانست بر کرسی شهرداری باقی بماند.

مهدی قلی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون دو مرتبه به علت تخلفات شهردار و عدم توجه به تذکرات شورای شهر اندیمشک از شهردار سؤالات خود را مطرح کرده است و این بار با توجه به عدم اصلاح روند فعالیت شهردار به صورت جدی استیضاح شهردار در جلسه شورای شهر مطرح شد.

عضو شورای شهر اندیمشک عنوان کرد: استعفای اعضا شورای شهر، هیچ گونه ارتباطی به انتخابات پیش رو و هم چنین تغییر اعضا و تعداد نمایندگان مردم در شورای شهر پنجم نداشته و سیاسی نیست و تنها در انتقاد به عمل کرد شهرداری و پاسخ به مطالبه مردم است.

وی گفت: استعفای اعضا شورای شهر اندیمشک یک تصمیم جمعی بوده و در قالب قانون و در یک زمان مشخص ارائه شده تا زمینه برسی تخلفات شهردار و اصلاح روند موجود در ارائه خدمات و ابهامات موجود فراهم شود.

عضو شورای شهر اندیمشک اظهار کرد: اعضا شورای شهر بر استعفای خود تاکید و پافشاری دارند ولی پیگیر تخلفات شهرداری از منظر قانون،  با جدیت خواهند بود.

به گزارش خوزپرس؛ در صورت جدی بودن اعضا شورای شهر در استعفا، شورای شهر منحل خوهد شد.