به گزارش خبرنگار خوزپرس در اندیمشک؛ فریدون حسنوند شامگاه چهارشنبه ساعت ۲۳ در همایش بزرگداشت مقام علی اکبر (ع) و روز جوان در تالار فرهنگ اندیمشک عنوان داشت: منتظر قهرمان نمانید شما جوانان خود قهرمان هستید هر کجا جوانان وارد میدان شده‌اند برکات و خیرات برجسته‌ای برای کشور رقم خورده.

نماینده مردم اندیمشک در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: میانگین سن در سازمان انرژی هسته‌ای کشورمان ۲۷ سال است در آغاز پیروزی انقلاب بیشترین زندانیان سیاسی جوانان بودند، در دوران دفاع مقدس رزمندگان جوان با دست خالی از عزت و کیان ایران اسلامی دفاع کردند، شما جوانان عزیز نیز باید فعال و با تدبیر زمام امور را دست بگیریم و مشارکت نماییم منتظر نماینده و فرماندار نمانیم اگر چه وظیفه ذاتی نماینده و فرماندار خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های عمرانی اندیمشک در بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی و صنعتی و گردشگری علی رغم پیگیری‌های گسترده درگذشته سال‌ها از کلنگ زنی آنها گذشته اما متوقف و به حال خود رها شده‌اند گفت: این مطلب برای ما قابل قبول نیست چرا فدک را به سازمان آب واگذار نموده‌اند قلعه مختار را به اداره آموزش و پرورش استان تحویل داده‌اند پس سهم جوانان ما و خانواده‌ها از تفریح چیست آیا شهروندان اندیمشکی نیاز به مکان تفریحی ندارند؟

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما اگر به صنعت و توسعه شهرستان و تکمیل این طرح‌های نیمه علاقه‌مند باشیم و به دنبال توسعه همه جانبه شهرستان مطابق با الگوی اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بر پایه وحدت و سازندگی باشیم جوانان این شهر در خود اندیمشک مشغول به کار خواهند شد و رنج مهاجرت به شهرهای دیگر را به جان نمی‌خرند.

حسنوند بیان کرد: رئیس آینده مجلس در دهمین دوره خود، باید یک چهره بین‌المللی و آشنا با شرایط و نیازهای داخلی و برون مرزی کشور باشد تا بتواند زمینه پیشرفت کشور را بیش از گذشته فراهم کند.

وی افزود: با توجه به تجربه بالای علی لاریجانی، جمع گسترده‌ای از نمایندگان مجلس از ریاست وی بر مجلس دهم، متناسب با نیاز کشور و بدون توجه به حزب گرایی و با بررسی طرح و برنامه دیگر کاندیدای این پست، دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار کرد: عدم توجه به مقوله وحدت و همدلی سبب دور شدن استان خوزستان از مسیر توسعه علی رغم ظرفیت بالای این استان در شاخص‌های مختلف اقتصادی و صنعتی شده است که در صورت تحقق این مقوله موجبات عمران و آبادانی خوزستان بیش از گذشته فراهم می‌شود.

حسنوند در خاتمه با بیان اینکه جهان امروز جهان آرزوها نیست تصریح کرد: امروز ملت‌هایی پیشرفت خواهند کرد که برای آرزوهای خود برنامه منسجم داشته و با وحدت و یک صدا برای تحقق آرمان‌ها و آرزوها تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خوزپرس در اندیمشک؛ در این مراسم فریدون حسنوند منتخب مردم اندیمشک با اهدای دسته گل و هدیه به پدر شهید والا مقام احمد الیاسی از این شهید مدافع حرم به عنوان جوان نمونه شهرستان تجلیل نمود.

تجلیل احمد الیاسی پدر

*خبرنگار مجتبی خلیلی