به گزارش خوزپرس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سادات ابراهیمی در گفت وگو با ایرنا مهم ترین ماموریت مجلس دهم را موضوعات اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم دانست و افزود: امید داریم که مجلس آینده، مجلسی آرام و خوب باشد که بتواند نسبت به موضوعات مهم و اساسی کشور ورود پیدا کند.

 

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگرچه دیدگاه های مختلف سیاسی وارد مجلس دهم شده اند و باز هم شاهد حضور برخی دلواپسان در مجلس هستیم اما در مجموع، رویه اعتدال در مجلس آینده حاکم است.

 

سادات ابراهیمی با تاکید بر این که علاوه بر مسائل اقتصادی باید موضوع پسابرجام مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: برخی ها به دلیل این که می خواهند برای آینده انتخابات ریاست جمهوری برای خود جای پا درست کنند، از این رو به دنبال تخریب پسابرجام هستند.

 

وی افزود: نباید به گونه ای باشد که به دلیل مسائل سیاسی این موضوع را تخریب کنند، همچنان که عده ای از هم اکنون می خواهند چالش ایجاد کنند، البته در میان خود آمریکا هم صداقت و همراهی آنچنانی دیده نمی شود که قدری طبیعی است، ما باید در داخل کشور صدای واحد در مورد پسابرجام بشنویم.

 

سادات ابراهیمی در مورد فراکسیون های مجلس دهم اظهار داشت: در مجلس بعدی فراکسیون اصولگرایان و اصلاح طلبان فعال خواهند بود و فراکسیون اصلاح طلبان از مجلس فعلی فعال تر و پررنگ تر خواهند بود.

 

دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هشتم خردادماه امسال آغاز به کار خواهد کرد.