آیت الله محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، توانسته با حفظ و اعتلای ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی خود در دیگر کشورهای اسلامی صاحب نفوذ شود و در داخل کشور نیز از صلابت و اقتدار ممتازی برخوردار شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل تحقق این نفوذ و صلابت رهبری و روحیه ولایت مداری مردم ایران اسلامی در عرصه‌ها و محورهای مختلف است که توانسته زمینه ساز رشد و بالندگی کشور در تمامی شاخص‌های اسلامی و انقلابی باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب، همواره با درایت و شهامتی خاص و منحصر به فرد انقلاب را از خطرهای گسترده دور کرده و انقلاب و اسلام را از آزمون‌های الهی با موفقیت و سربلندی خارج کرده است.

وی افزود:  ما اگر می‌خواهیم به قله‌های عزت و افتخار بیش از گذشته دست پیدا کنیم باید بیش از گذشته به ولایت مداری و رهنمودهای مقام رهبری توجه داشته باشیم و این گفتمان و منطق را به اقشار مختلف اجتماعی منتقل کنیم.

آیت الله حیدری بیان کرد: مردم ایران اسلامی در هفتم اسفند ماه و با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی و ولایی ما لبیک گفتند و نقشه‌های دشمن را با شکست مواجه کردند.

وی گفت: بر خلاف دیدگاه‌هایی که امروز در جامعه طرح و بیان می‌شود مردم در عرصه اجتماعی خود به چپ و راست تقسیم نمی‌شوند و ما باید بدانیم که حرکت در مسیر همدلی و همراهی تنها عاملی است که موجب پیشرفت و آبادانی کشور می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری یک نهاد حزبی نیست و حول محور فعالیت این مجلس، نه در مسیر تحقق اهداف احزاب، بلکه در مسیر تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

وی افزود: مجلس خبرگان رهبری در دوره پیش رو، به حرکت در مسیر انقلاب گری و روحیه اسلامی و انقلابی خود بیش از گذشته توجه خواهد داشت و فعالیت خود را از اقدامات سیاسی و حزبی جدا خواهد کرد.