دکتر عبادنسب پیش از ظهر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار خوزپرس در هندیجان؛ در خصوص مشکلات شهرداری شهرستان هندیجان با بیان اینکه باید بگوییم که یکی از مشکلات عمده شهرداری شهرستان هندیجان فقدان شبکه فاضلاب شهری و دفع فاضلاب از طریق مجاری آب‌های سطحی است افزود: این امر به کرات باعث انسداد این مجاری شده و پاک‌سازی مستمر  جوی‌ها و جداول، مشکلات عدیده‌ای را برای شهرداری ایجاد کرده.

عضو شورای شهر هندیجان گفت: ریشه کمبود امکانات و نیروی خدماتی در برخی از مواقع که موجب بعضاً نارضایتی شهروندان و مسئولین شهری و اعضای محترم شورای شهر شده و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده، دست به گریبان بودن امکانات شهر برای رفع مشکل دفع فاضلاب دانست.
دکتر عبادنسب با بیان اینکه لازم به ذکر است که مسؤولین اداره آب و فاضلاب علت عدم احداث و راه اندازی شبکه دفع فاضلاب را نبود بودجه کافی بیان می‌کنند خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولین استانی به شهرستان شد.

وی عنوان کرد: بدهی شهرداری هندیجان تنها به اداره تأمین اجتماعی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال است تا جایی که دفترچه‌های درمانی کارکنان شهرداری تا همین چند روز پیش تمدید نمی‌شد و کارکنان برای درمان و مداوا با مشکل مواجه بودند.

عبادنسب افزود: بر اساس گفته مسئولان واحدهای خدمات و عمرانی شهرداری برای عملکرد بهتر در این دو واحد به نیرو و امکانات بیشتری نیاز است تا جایی که کارهای خدماتی تقریباً با ۴۰ نیرو انجام می‌شود؛ لذا این چهل کارگر مجبورند که در روزهای تعطیل هم کار کنند و در برخی از روزها باید دو شیفت مثلاً شیفت شب و عصر مشغول به کار باشند، فرصت کافی برای بودن با خانواده و رسیدگی به آنها و شرکت در مراسمات مذهبی و اجتماعی را نداشته باشند.