به گزارش پایگاه تحلیلی خبری خوزپرس از شوشتر، امروز با حضور معاون امنیتی ،انتظامی استانداری خوزستان جناب آقای  قدرت ا…دهقان مراسم تودیع و معارفه فرماندار شوشتر برگزار شد.

سمالی زاده

قدرت ا…دهقان در آیین معارفه فرماندار شوشتر اظهارکرد: شوشتر به عنوان یکی از شهرهای محوری از نظر فرهنگی در خوزستان و کشور محسوب می شود که مسئولان باید در بکارگیری استعدادهای درونی و شکوفا کردن خلاقیت های آن کوشا باشند.
وی افزود: ظرفیت های درونی شهرستان شوشتر فراتر از بودجه ها و امکانات دولتی است که نیاز به زمینه سازی و فراهم کردن بستر دارد.
معاون امنیتی ،انتظامی استاندار خوزستان اضافه کرد: استفاده از استعداد جوانان نقش موثری در پیشرفت هر شهری دارد و نتیجه اعتماد به جوانان در طول تاریخ نظام نتیجه مثبتی داشته است.
وی ادامه داد: مردم انتظار دارند که متناسب با شرایط روز و شرایط اجتماعی، زمینه رشد، بالندگی و توسعه یافتگی در همه ابعاد برایشان فراهم شود که مسئولان مربوطه باید هر کدام به سهم خود در این زمینه تلاش کنند.
دهقان گفت: هیچ چیز محوری تر از اعتماد به مردم نیست و بی شک مردم ما نجیبت ترین مردم دنیا هستند.
وی با تاکید بر تشکیل شورای محلی افزود: شناسایی استعدادهای شوشتر و استفاده از نیروهای محلی و سازمانی می تواند نقش موثری در پیشرفت این شهرستان ایفا کند.
در این آیین از حیدر نجفی فر فرماندار پیشین شوشتر بخاطر زحمات پنج ساله در این سمت قدردانی شد.