به گزارش خبرنگار خوزپرس از هندیجان؛ معاون سیاسی استاندار خوزستان پیش از ظهر روز یک شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار هندیجان گفت: وظیفه فرمانداران در دولت ایجاد و هماهنگ کننده بین ادارات و سازمان‌ها است فرمانداران مسئولیت سنگینی به دوش دارند نظارت به عملکرد دستگاه های اجرایی در شهرستان.

خبیر با اشاره به ظرفیت‌هایی که در هندیجان وجود دارد اما همچنان یکی از مناطق محروم استان را بندر هندیجان دانست و عنوان داشت: ما وظیفه داریم که در بحث شیلات کشاورزی و اقتصاد منطقه و بازار هندیجان توجه داشت.

وی با بیان اینکه بندر هندیجان در مسیر تجاری قرار گرفته و باید بندر هندیجان را با مشارکت بخش خصوصی و استفاده از رودخانه زهره و جاذبه های گردشگری که دارد می‌توان برای اوقات فراغت با برنامه ریزی کرد.

معاون سیاسی استاندار خوزستان اظهار داشت: فرمانداران دو شهرستان هندیجان و ماهشهر باید در برنامه ریزی‌هایی که می‌نمایند بتواند چهره محرومیت را از این دو بندر دور نمایند و با بهره گیری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در صنعت و سرمایه گزاری بندری بدون قاچاق نسبت به  توسعه اقدام نمایند.

وی در خصوص خبر عزل جعفری نسب فرماندار هندیجان توسط استاندار خوزستان که در برخی از سایت‌های آمده بود را تکذیب کرد و انتشار این‌گونه خبر را مورد انتقاد قرار داد.

همچنین در ادامه احمد جعفری نسب فرماندار اسبق هندیجان گزارش عملکرد ۲/۵ سال خود را ارائه نموده.

همچنین حجت الاسلام شمیل پور امام جمعه هندیجان در بخشی از سخنان خود گفت: اگر کار برای رضای خدا باشد مورد رضایت مردم قرار خواهد گرفت.

امام جمعه هندیجان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از فرماندار جدید می خواهم که کارهای نیمه تمام را به پایان رسانده و در جمع مردم حاضر شود، مشکلات مردم را با جدیت پیگیری و در مسائل فرهنگی بیشتر توجه داشته باشند.

وی در خصوص مشکلات صیادان خواستار توجه هر چه بیشتر شد و عنوان داشت: از زحمات آقای جعفری نسب تشکر کرده و انتخاب مهران رفیعی را برای فرمانداری شهرستان تبریک عرض می‌کنم.