هادی محمدی سرمربی تیم پل‌دختر لرستان پیش از ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک گفت: با توجه به اینکه اولین مسابقه است و دست خالی اقدام به برگزاری کردند جای تشکر دارد.

وی گفت: اندیمشک قطب کشتی فرنگی جهان است و قطعاً در این مسابقات از بخت اول قهرمانی برخوردارند، این مسابقات به لحاظ حضور تیم‌ها عملاً با مسابقات کشوری تفاوتی ندارد و میدان بزرگی است برای تیم ما.

همچنین در ادامه رئیس هیئت کشتی اندیمشک در گفتگو با خبرنگار خوزپرس اظهار داشت: وزن کشی پنج شنبه انجام شده و مسابقات مطابق با آخرین قوانین فیلا (فدراسیون جهانی کشتی) و در یک روز برگزار شده و پیش بینی می‌کنیم تا عصر یا نهایتا تا شب چهرهای برتر معرفی شوند.

حسن زیدوند عنوان کرد: این مسابقات با حضور ۸ تیم از استان‌های کشور و شهرستان اندیمشک با ۳ تیم در این مسابقات حاضر شده.

وی تصریح کرد: نیاز اصلی شهرستان که یک خانه کشتی است امیدواریم هر چه سریع‌تر مهیا شود چرا که استقبال شهروندان در حالی که ۲۰ دقیقه گذشته فراتر از جایگاه تماشاچیان است و سکوها پر شده.

زیدوند با بیان اینکه اندیمشک در کشتی حرف‌های زیادی برای زدن دارد گفت: پیش بینی ما قبل از مسابقات حضور ۵ هزار تماشاچی در سالن برای عصر بوده که اگر چه سکوها چنین ظرفیتی ندارد اما با تمهیدات انجام شده امیدواریم بتوانیم شرایط را برای دیدن طرفداران ورزش پهلوانی در اندیمشک مهیا کنیم.

خبرنگار مجتبی خلیلی