هادی گودرزی فعال خبری اندیمشک در یادداشتی از دغدغه‌های امروز اندیمشک گفت: در روزهایی که مردم شهرستان اندیمشک پس از کش و قوسهای فراوان نماینده منتخب خود را راهی بهارستان نمودند و اکثریت آحاد مختلف اندیمشک در جهت خدمت و پیشبرد شهرستان ضمن تبریک به وی  و با نصب پوستر و یا بنرهای تبریک به منتخب مردم وی را در جهت حضور در مجلس دلگرم نمودند اما عده ای تندرو و شکست خورده سیاسی که منافع خود را در خطر دیده اند طی روزها و هفته های اخیر دست به این اقدام غیراخلاقی و مسموم زده تا بتوانند اینچنین عقده گشایی کرده باشند.

متاسفانه در مکان های مختلف از محل نصب بنرها و پوسترهای موجود در سطح شهرستان شاهد پاره کردن یا رنگ پاشی از طریق افراد ناشناس! هستیم تا جاییکه این افراد نا آگاه به بنر منتخب مردم با مقام معظم رهبری هم رحم نکرده اند ، که باعث تاسف مسافرانی شد که از اندیمشک قصد عبور در ایام نوروز را داشتند.

پدیده ای بس مذموم و غیر اخلاقی که این روزها گریبان بنرهای سطح شهر را هم گرفته است.

تخریب و پاره کردن تابلوها در خوش‌بینانه‌ترین حالت اقدام جاهلانه اشخاصی است که بازیچه اغراض سوء برخی از اشخاص و جریان‌های خاص قرار گرفته‌اند.

رویکردی مخرب که می‌خواهد همه‌ چیز را در ید خود بگیرد و هیچ رقیبی را تحمل نمی کند، باید شناسایی، تحلیل و به افکار عمومی معرفی شود.

قطعا پشت این عمل تخریبی، اهداف ناپسندی وجود دارد و ما باید بکوشیم با روشن کردن اذهان عمومی این رویکرد را در عرصه فرهنگی و سیاسی شهرستان به چالش بکشیم.

۲۰۱۶۰۵۰۱_۱۱۴۲۱۵

سفارش دوستانه ما به این جریان شکست خورده و مسموم این است که اگر چه در عرصه سیاسی انتخابات از رقبیب خود شکست خورده اید، اما حداقل در عرصه ی اخلاق سیاسی و انتخاباتی سعی کنید شکست دیگری را برای خود رقم نزنید.

عده ای که بی قانونی را از قبل از ورود منتخب مردم اندیمشک به مجلس شورای اسلامی شروع کرده اند وای به حال اینکه نامزد مدنظرشان، دستش به مجلس برسد. آن وقت دیگر چه خواسته هایی از وی دارند خدا میداند.

حال از دستگاههای انتظامی و قضایی انتظار میرود با پیگیری، دستگیری و معرفی عاملان این جریان زشت و غیر اخلاقی ،بدخواهان و افراد خاطی را به مردم معرفی نمایند.