یادداشت ویژه خوزپرس به منتخب مردم در لیست امید: مردم خوزستان در انتخابات مجلس دهم  به افراطی گری نه گفته و با رای به لیست امید صفحه جدیدی را به امید حل مشکلات این استان زرخیز گشودند.
مردم خوزستان و به ویژه همشهریان اهوازی با عقلانیت رای خود را به صندوق انداخته و انتخاب خود را به دور از مسائل قومیتی انتخاب کردند.
مردمی که به لیست امید رای دادند از افراطی گری و وعده های گذشته نمایندگان اصولگرا خسته و به امید آینده ای بهتر به لیست امید که نزدیک به اصلاحات و دولت میانه رو روحانی است رای دادند.
این رای مردم وظیفه ای بسیار سنگین را به دوش نمایندگان لیست امید قرار داده و باید این نمایندگان آگاه باشند که رای مردم حق الناس بوده و مردم مظلوم خوزستان ولی نعمتهای آنان هستند.
باید با تلاش فراوان و دلسوزی هرچه سریعتر وعده های خود را عملیاتی کرده و پاسخ مناسبی به اعتماد مردم مظلوم خوزستان بدهند.
در حال حاضر مردم خوزستان با مشکلات فراوانی از نظر اشتغال جوانانشان و همچنین بحران های زیست محیطی روبرو هستند و باید اعضاء منتخب لیست امید از سرنوشت نمایندگان فعلی خوزستان درس بگیرند.
همچنین مردم این استان زرخیز خواهان دفاع از حقشان توسط نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی هستند و باید این نمایندگان مانع از انتقال آب سرچشمه های حوضه های آبی استان خوزستان شوند.
استان خوزستان نیازمند برنامه ای است که از نظر آبادانی و علمی به جایگاه اصلی خود در کشور برسد و این نمایندگان باید حق سهم مردم خوزستان را از منابع نفتی اخذ کنند.
مردمی که امروز با رای خود نمایندگان بی تدبیر گذشته را رد صلاحیت کردند فعالیت نمایندگان منتخب خود را نیز به دقت زیر نظر گرفته و چهارسال آینده با رای خود درباره عملکرد این نمایندگان نیز قضاوت خواهند کرد.
همچنین هم استانی های خوزستانی که با رای خود به لیست امید سبب امید کلی برای کشور شدند خواهان آن هستند که مسئولان دولتی و نمایندگان منتخب مجلس نیز امیدهای آنان را به اجابت برسانند و قدردان زحمات آنان بوده و جواب اعتماد مردم را به بهترین شیوه بدهند.
انتهای پیام/