بهمن احمد زاده در گفتگوی اختصاصی با خوزپرس گفت: پس از تصویب شورای آموزش و پروش الوار توسط ستاد بزرگداشت مقام معلم آقای مراد شاهونوند به عنوان معلم نمونه استان معرفی گردید.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش الوار گرمسیری اندیمشک گفت: دبیر دینی و عربی آموزش و پرورش منطقه الوار به عنوان معلم نمونه کشوری و نماینده استان خوزستان در هفته بزرگداشت مقام معلم با رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری، رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش دیدار خواهد کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه الوار گرمسیری اندیمشک اطهار داشت: امسال شیوه نامه‌ی انتخاب معلمان نمونه نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده بود و تعیین ملاک‌ها و شاخص‌های آن به مناطق و استان‌ها واگذار شده بود لذا با توجه به اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه ایشان در اهدا اعضا فرزند دلبندش به بیماران نیازمند که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود به عنوان معلم نمونه انتخاب و معرفی گردید.

به گزارش خبرنگار خوزپرس در اندیمشک؛ منطقه الوار یکی از ۴۱ منطقه آموزش و پرورش استان خوزستان است و نقطه ورودی استان خو ستان از سمت شمال و دارای بیش از یکصد واحد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی می‌باشد