علیرضا نورمحمدی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس با اشاره به دیدار تیمش برابراستقلال اهواز اظهار کرد: تیم ما در این بازی موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشت اما تنها از دو فرصت خود برای گلزنی استفاده کردیم
وی افزود: جو حاکم بر ورزشگاه تا اندازه ای تمرکز بازیکنان ما را برهم زده بود اما با این وجود تیم برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
کاپیتان تیم پرسپولیس ادامه داد: هواداران در این بازی برای ما سنگ تمام گذاشتند و اگرچه جو ورزشگاه در دقایقی متشنج بود اما بازهم تشویق های بی امان آمان ها برای بازیکنان تیم روحیه بخش بود.
وی بیان کرد: تیم ما در هفته های اخیر نتایج ارزشمندی را بدست آورده و در سه بازی آینده نیزتنها برای کسب سه امتیاز وارد میدان خواهد شد.
دیدار تیم های استقلال اهواز و پرسپولیس تهران از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور عصر جمعه به میزبانی تیم استقلال اهواز در ورزشگاه تختی برگزار شد و سرخپوشان با دوگل حریف خود را شکست دادند. این دیدار در پایان با هجوم برخی از تماشاگران به درون زمین حاشیه هایی را به دنبال داشت که تعدادی از بازیکنان و تماشاگران دچار مصدومیت شدند.