به گزارش خوزپرس از اهواز؛ سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس افزود: ۲۰ هزار تماشاگر در نقاط مختلف ورزشگاه تختی سنگ پرتاب کردند تا اتفاق زشت و زننده ای را برای فوتبال خوزستان رقم بزنند.
وی گفت:نام پرسپولیس به تاریخ و تمدن ما ایرانیان بر می گردد و باید قبول کنیم،‌ پرسپولیس فراتر از دیگر تیم های لیگ برتر، فوتبال بازی می کند.
سرمربی استقلال اهواز ادامه داد:‌اگر در مقابل این تیم ۱۰ گل هم می خوردیم، ‌نباید تماشاگران با پرتاب سنگ اعتراض خود را نشان می دادند زیرا مقابل تیمی شکست خوردیم که در ۸۰ درصد دیدارهای خود پیروز میدان بوده است.
بختیاری زاده درباره نحوه قضاوت سید مهدی سید علی در این دیدار گفت: برای تیم داوری آرزوی موفقیت می کنم اما با گرفتن یک پنالتی به سود پرسپولیس نمی توان جو متشنج ورزشگاه را آرام کرد.
سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که چرا هواداران سنگ پرتاب کردند،‌ بیان داشت: آنها می خواستند به صورت زننده ای اعتراض خود را به مسئولان برای برگزاری دیدار در ورزشگاه تختی به جای غدیر اعلام کنند. البته من از نیروی انتظامی و برگزارکنندگان این رقابت تشکر می کنم و با حمایت از آنها عمل زشت هواداران را نیز محکوم می کنم.
بختیاری زاده درباره سقوط تیمش به لیگ دسته یک(جام آزادگان) اظهار داشت: برای اینکه تیمی در لیگ برتر بزرگی کند باید حامیان بزرگی نیز داشته باشد که متاسفانه استقلال اهواز از ابتدای لیگ از حامیان بزرگ محروم بود.
تیم فوتبال استقلال اهواز در چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خورد تا سقوطش به لیگ یک قطعی شود.