به گزارش خوزپرس؛ عبدالله ویسی عصر پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران در محل سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی تبریز اظهار داشت: بازی فردا خیلی مهم و حساس است و اگر می خواهیم در کورس بمانیم باید گسترش فولاد را شکست دهیم.

وی سپس با اشاره به نحوه بازی تیم تبریزی و اینکه گسترش فولاد تیمی تاکتیکی است، افزود: بازی فردا مقابل گسترش فولاد سخت است ولی ما هم استقلال خوزستان هستیم و باید فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

ویسی با تاکید بر اینکه گسترش فولاد تبریز یکی از تیم های خیلی خوب لیگ برتر امسال است، ادامه داد: مطمئن هستم که گسترش فولاد فردا بازی شناوری از خود نشان می دهد و دفاعی بازی نمی کند.

سرمربی استقلال خوزستان سپس با تاکید بر اینکه یک امتیاز هم مقابل گسترش فولاد و در یک بازی خارج از خانه بد نیست، گفت: این یک امتیازها در پایان فصل خیلی می تواند به تیم ما کمک کند.

ویسی همچنین به برنامه های تیمش برابر بازی های آخر فصل اشاره کرد و افزود: در هر بازی برنامه خاصی برای خودمان داریم و بازی به بازی پیش می رویم و تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز کامل بازی انجام می دهیم.

وی سپس ادامه داد: مهم نیست که چه تیمی بالای سر ما است و چه تیمی پایین ما، مهم این است که پایان فصل چه نتایجی به دست آید و ما برای کسب جایگاه خوب در پایان فصل تلاش می کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد مصدوم ها و محروم های تیمش گفت: میثم دورقی فردا محروم است و شکر خدا مصدوم هم نداریم و تمام نفرات آماده این بازی مهم و حساس هستند.

گفتنی است دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر، فردا جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار می شود.