جلسه بررسی مشکلات فاضلاب شهرستان به ریاست بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور مجید ناصری نژاد نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان، علی اکبر علیمرادی  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  و سایر اعضا تشکیل گردید.

فرماندار شادگان در این جلسه  با اشاره به سرریز مستمر فاضلاب شهری و تهدید سلامت شهروندان، گفت: عاملی که باعث شده شبکه فاضلاب همیشه طغیان کند طراحی و اجرای نادرست آن بوده که  به‌طور مستمر سرریز فاضلاب در کوچه‌ها  و منازل شهروندان وارد شده و همچنین  سبب تهدید سلامت ساکنان شهرستان شادگان شده است.

بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان همچنین در ادامه جلسه ضمن تاکید بر پیگیری و تسریع و در جهت بر طرف نمودن مشکل شبکه فاضلاب شهر شادگان، اظهار داشت: وضعیت شبکه فاضلاب شهر شادگان  بسیار بحرانی و مشکل ساز شده و از مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان و دیگر مسئولین خواسته می‌شود که در راستای بر طرف نمودن این معضل هر چه سریع‌تر فکری اساسی شود.

گفتنی است: به‌منظور اتخاذ تدابیر و تمهیدات  لازم  در جهت مرتفع نمودن  مشکلات شبکه  فاضلاب شهر شادگان، فرماندار شادگان به اتفاق نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از وضعیت شبکه  فاضلاب شادگان از نزدیک بازدید کردند.