دکتر عبادی معاون فرماندار ماهشر شامگاه چهار شنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خوزپرس گفت: فرمانداری از آمادگی کامل جهت برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ماهشهر، هندیجان، امیدیه، جایزان و بندر امام برخوردار است و انشاالله همانطور که در مرحله اول با لطف و عنایت باری تعالی و با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی ادارات و سازمان‌های مختلف و با درایت و تدبیر نماینده عالی دولت دکتر قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشر برگزار گردید در این مرحله هم بانظم و ترتیب خوبی برگزار خواهد شد.

وی گفت: در جلساتی که طی هفته گذشته با عوامل نیروهای مرتبط شورای تأمین و هیئت اجرایی برگزار شد راهکارهای مختلف جهت برگزاری هرچه بهتر بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.

دکتر عبادی در ادامه عنوان کرد: دریکی از این جلسات که هر ۲ نامزد به مرحله دوم راه یافته تذکرات و پیشنهادات و نحوه برگزاری تبلیغات با در نظر گرفتن رفاه و آسایش مردم در حوزه های انتخاباتی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون فرماندار بندر ماهشرگفت: انتخابات در مرحله دوم ۱۲۸ شعبه با همکاری بیش از ۴۵۰۰ نفر اعم از عوامل اجرایی و سایر نیروهای مرتبط در دهم اردیبهشت ماه آماده حضور پورشور مردم است.

دکتر عبادی همچنین از شهروندان حوزه انتخاباتی بندر ماهشهر امیدیه هندیجان ضمن دعوت و حضور خود در پای صندوق‌های انتخاباتی خواست تا با حضور چشم گیر خود مشت محکمی به دهان دشمنان نظام و ولی فقیه زده و اقتدار ملت و نظام به رخ دشمنان ایران عزیز بکشانند.

ناصر حکیمی خبرنگار بندر هندیجان