مدیربنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خوزپرس در هندیجان گفت: همزمان با ولادت حضرت علی ‌(ع) و روز پدر بنیاد شهید هندیجان  برنامه هایی به مناسبت گرامیداشت روز پدر که می‌توان اشاره به عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در ساعت ۱۶/۳۰ روز پنج شنبه اشاره نمود.

حمیدجعفریان افزود:  دیدار با والدین شهدای که نامشان علی می باشدو نیز دیدار از والدین شهدای روستای دریهک، ناصرآباد و برپای ایستگاه صلواتی در محل گلزار شهدای شمالی و جنوبی و همچنین عیادت از والدین شهدای بیمار که در منزل بستری هستند از جمله برنامه های روز ولادت امام علی (ع) است.

مدیر بنیاد شهید و امورایثارگران با بیان اینکه شهدا دین بسیاری به گردن مسئولین دارند از این رو خواستار حضور مدیران و مسئولین و همچنین خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان هستیم که در عطر افشانی و گلباران مزار شهدای در منطقه شمالی و جنوبی حضور به هم رسانیم.

وی افزود: درسال ۹۴ دیدار ازخانواده شهدا و ایثارگران باحضور امام جمعه هندیجان حجت السلام شمیل پور وفرماندار و مدیران دستگاهای اجرایی درطول سال انجام گرفت.

وی عظمت کشور را ازبرکت خون شهدای انقلاب و ایستادگی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس دانست و افزود: ما مسئولین و مدیران باید قدر دان خانواده ایثارگران و ملت انقلابی باشیم  و در خدمات رسانی به خانواده این عزیزان را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

ناصرحکیمی خبرنگار هندیجان