به گزارش خوزپرس از دزفول؛ سرپرست تیم بسکتبال شهرداری دزفول در گفت‌وگو با خوزپرس گفت: سومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور، بعدازظهر امروز بین شهرداری دزفول و مهرام تهران برگزار شد که شهرداری دزفول با نتیجه قاطع ۷۴ بر ۵۵ مهرام تهران را شکست داد.
وی ادامه داد: به این ترتیب با توجه به سیاسیت جدید فدراسیون بسکتبال مبنی بر ۱۲ تیمی شدن لیگ برتر، هر چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود می کنند که
شهرداری دزفول، شهرداری کاشان، کاله مازندران و شیمیدر تهران چهار تیمی هستند که مجوز صعود را کسب کردند.
سرپرست تیم بسکتبال شهرداری دزفول تصریح کرد: بازی آینده تیم شهرداری دزفول، پنج شنبه با کاله مازندران است تا ان شاالله بعد از شکست این تیم برای فینال آماده شویم.
کهزاد عنوان کرد: با توحه این پیروزی و صعود شهرداری دزفول به جمع چهار تیم، رقابت‌های فینال و رده‌بندی به میزبانی دزفول برگزار می‌شود. به این ترتیب تیم‌‌ها چهارشنبه وارد دزفول می شوند و چهار دیدار بین آن ها به صورت ۲ بازی در پنج شنبه و ۲ بازی در جمعه  برگزار می شود.
وی عنوان کرد: با توجه به این پیشرفت بزرگ در ورزش حرفه‌ای شهرستان دزفول، انتظار می رود ازین پس حمایت های بیش تری از طرف مسوولان برای جوانان ورزشکار این شهرستان صورت گیرد.
از علاقه مندان و عموم مردم دزفول دعوت می شود در این رقابت‌ها شهرداری دزفول را تشویق و حمایت کنند.