به گزارش  خوزپرس از ماهشر؛ جلسه شورای سلامت شهرستان به ریاست معاونت فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر با حضور مسئولین و  کارشناسان حوزه بهداشت و درمان شهرستان در فرمانداری برگزار گردید.

عبادی  در جلسه شورای سلامت شهرستان ماهشهر بیان داشت: جلسات شورای سلامت از اهمیت بسیار بالایی برای مدیریت شهرستان برخوردار بوده و دلیل این حساسیت این است که با سلامت مردم و جامعه بطور مستقیم مواجه هستیم و هیچ گونه کوتاهی و اشتباه در این حوزه، کاری جبران ناپذیر است و از این حیص باید در عملکرد خود در این حوزه دقت بسیاری انجام داد. ما خدمت گذاران این مردم بر سلامت همه شهروندان مسئول هستیم و باید تمام تلاش خود را بر سلامت جامعه عزم و جزم کنیم .

در ادامه وی اذعان داشت : در حوزه فعالیت برای سلامت مردم باید پیش قدم باشیم و سهمی در این خدمت بزرگ از خود بجا بگذاریم .

عبادی معاونت فرمانداری شهرستان در ادامه خاطر نشان کرد :  امید است شاهد بازتابهای گسترده ای در زمینه موارد ذکر شده در جلسه باشیم و انگیزه کاری خود را برای خدمت رسانی به مردم بالا ببریم و شاهد عملکردهای بهتری در این راستا همراه با رضایتمندی مردم باشیم.

 

عبادی  افزود: ما باید دنبال راهکارهایی بهتر جهت ارتقاء سلامت مردم باشیم و در این راستا باید برای مردم خدمتی کرد و از آن لذت برد و در جلسات باید به بهترین شکل وارد عمل شویم و انجام وظیفه نماییم.

عبادی  خطاب به غائبین جلسه گفت: مسئولانی که حضور در جلسه شورای سلامت را جدی نمی گیرند، برخورد خواهد شد. وی ادامه داد: مصوبات شورای سلامت باید مرحله به مرحله پیگیری شود.

عبادی در خصوص کاهش سوانح در شهرستان بیان داشت: خوشبختانه در تعطیلات نوروزی سال ۹۵ شاهد کاهش سوانح تصادف در شهرستان شاهد  بودیم و این خود خبر بسیار خوش آیندی می باشد که سفر میهمانان نوروزی سال ۹۵ در شهرستان بندر ماهشهر به خوشی به پایان رسید .

عبادی در پایان اذعان داشت : با تلاش و کوشش باید شاهد بالا رفتن شاخص های سلامت شهروندان در سطح استان بوده که سلامت جامعه باعث توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد بود.