به گزارش خوزپرس از اهواز؛ هفته سی‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال عصر دوشنبه در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و تکلیف سر و ته جدول تا حدود زیادی در این هفته مشخص خواهد شد.

در همین چارچوب ابتدا از ساعت ۱۶ و ۳۰ فولاد یزد میزبان شهرداری اردبیل خواهد بود، گل گهر سیرجان از ایران جوان بوشهر پذیرایی می‌کند و مس رفسنجان پذیرای نفت مسجدسلیمان است.

از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه نیز در تبریز، ماشین‌سازی در یک دیدار سرنوشت‌ساز میزبان نساجی مازندران است و خونه به خونه در یک مصاف فوق‌العاده حساس در بابل از پیکان تهران پذیرایی خواهد کرد، همچنین در همین ساعت پارسه تهران میزبان گیتی پسند خواهد بود.

همچنین در همین ساعت خیبر در خرم‌آباد به مصاف داماش گیلان می‌رود و آلومینیوم اراک در دیگر دیدار حساس این روز میزبان مس کرمان است و آلومینیوم هرمزگان در خانه به مصاف فجر سپاسی می‌رود.

مدعیان صعود به لیگ برتر در این هفته به مصاف هم خواهند رفت تا با مقابله یکدیگر نه تنها معادلات را بر هم زنند بلکه فرصت را به دیگر تیم‌ها برای صعود دهند، از جمله این تیم‌ها صنعت نفت آبادان است که در این هفته میزبان پاس همدان خواهد بود.

شاگردان نادر دست‌نشان مترصد از دست دادن امتیاز توسط مدعیان هستند تا با تکیه به بردی که در این هفته کسب می‌کنند، امید را به آبادان بازگردانده و نفت را راهی لیگ برتر فوتبال کشور کنند.

نفتی‌ها که در هفته گذشته دست‌به‌کار بزرگی زدند و پیکان صدرنشین را در تهران از پیش روی برداشتند، حال در آبادان با توپ پر پای به میدان می‌گذارند.

آبادانی‌ها حال امیدوارتر از گذشته چشم به نتایج دیگر رقبا دوخته‌اند تا بلکه بتوانند به‌عنوان تیم سوم راهی لیگ برتر شوند، این در حالی است که تیم‌های چون فجر سپاسی، خونه به خونه و مس رفسنجان و مس کرمان در هفته انتهایی دچار بحران تحول در نتیجه‌گیری شوند و در آن‌سو نیز شاگردان دست‌نشان هر پنج مسابقه خود را با برد پشت سر بگذارند.

در دیگر دیدار این هفته نفت مسجدسلیمان می‌تواند کمک‌حال هم استانی خود شود برای کسب عنوان بهتر توسط نفت آبادان، حریف بالانشین خود مس رفسنجان را در کرمان از پیش روی بردارد.

بر اساس این گزارش، نفت آبادان عصر دوشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پاس همدان است و نفت مسجدسلیمان در همین روز از ساعت ۱۶ و ۳۰ در رفسنجان به مصاف مس خواهد رفت.

تیم نفت آبادان هم‌اکنون با کسب ۴۹ امتیاز در رده هفتم و فاصله چهار امتیازی تا رده سوم جدول و نفت مسجدسلیمان ۴۶ امتیازی نیز در رده نهم جدول جای دارند.

*منبع فارس