سمیره خشاب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در خرمشهر، اظهار داشت: آموزش‌وپرورش خرمشهر در طرحی پیشنهادی برای ارتقاء آگاهی بهداشت فردی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی دوره دوم و متوسطه اول به منطقه آزاد اروند ارائه داد.
 
وی افزود: منطقه آزاد اروند برای این طرح ۳۰میلیون تومان اختصاص داد که بر اساس آن در اسرع وقت بسته‌های بهداشتی ویژه بانوان تهیه و در دو روز گذشته بین دانش آموزان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت مدارس محروم خرمشهر توزیع شد.
 
کارشناس امور بانوان آموزش‌وپرورش خرمشهر عنوان کرد: در این طرح کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، مربیان بهداشت مدارس و کارشناسان مشاوره این اداره به ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان دختر نسبت به‌سلامت فردی پرداختند همچنین در این طرح به خانواده‌ها نیز آموزش و توصیه‌هایی ارائه می‌شود.
 
وی، گفت: از منطقه آزاد اروند درخواست کردیم تا با توجه به اجرای به‌موقع تعهدات از سوی آموزش‌وپرورش خرمشهر اعتبارات بیشتری برای این طرح اختصاص دهد تا بتوانیم این بسته‌ها را به‌صورت ماهانه در اختیار این دانش آموزان دختر کم‌بضاعت و بی‌بضاعت قرار بدهیم.
 
خشاب زاده، بیان کرد: برای رسیدن به فرموده مقام معظم رهبری درزمینهٔ افزایش جمعیت به جامعه و جوان سالم نیاز است، این طرح می‌تواند در تشکیل جامعه و جوانان سالم مؤثر است، امیدواریم با افزایش کمک‌های منطقه آزاد اروند بتوانیم خدمات بیشتری درزمینهٔبهداشت فردی به دانش آموزان مناطق محروم ارائه کنیم.
 
انتهای پیام/