حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در حاشیه سفر وزیر اطلاعات در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خوزپرس در اهواز اظهار داشت: با توجه به این اینکه اصل و اساس جمهوری اسلامی ایران مبتنی به مردم سالاری دینی است هم مسائل و مواضع و مبانی  شرعی و دینی در حاکمیت اعمال می‌شود و هم دموکراسی و اراده و خاص و مطالبات مردم در این نظام تدوین و پیش بینی شده است.

وی افزود: لذا این موضوع نشان می‌دهد وزارت خانه‌ای مثل وزارت اطلاعات ضمن اینکه مأموریت خود را جهت در حمایت از حقوق مردم، ملت و نظام انجام می‌دهد تمامی مسائل و مأموریت های آن منطبق با موازین شرعی و از طرفی همراه با مطالبات مردم است

نماینده مردم شوشتر و گتوند  در مجلس شورای اسلامی با ارتباط این وزارت خانه با مردم اشاره کرد و گفت: این وزارت خانه با توجه به مردمی بودن توانسته ارتباط خوب و تنگاتنگ و صمیمانه‌ای با آحاد مردم برقرار کند که نتیجه آن ایجاد ثبات و امنیت پایدار در کشور اشت.

سادات ابراهیمی ایران اسلامی را امن‌ترین کشور در سطح دنیا دانست و بیان کرد:  با توجه اینکه در اطراف کشورهای هم‌جوار ما خون و آتش بپا شده است اما ایران اسلامی به عنوان جزیره ثبات و امن در سطح دنیا مطرح شده است.

وی به ضعف امنیتی  کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت:  موضوع انفجارهای اخیر در پاریس و کشورهای اروپایی علا رغم اینکه خود را مدعی استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها ی روز هستند نشان می‌دهد که ضعف‌های اساسی در سیستم امنیتی این کشورها که مدعی پیشرفت و ترقی هستند وجود دارد و نتوانسته‌اند امنیت مورد دلخواه مردم را فراهم کنند.

سادات ابراهیمی تصریح کرد: این باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی است که با داشتن سیستم‌های اطلاعاتی، نیروهای نظامی و امنیتی توانسته امنیت بسیار مناسب و ایدآل را برای مردم فراهم کند و مردم با خیالی راحت به سایر مسائل روزمره خود مشغول هستند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی به اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و عنوان کرد: ما اعتقاد داریم چالشی که هم اکنون وجود دارد چالش اقتصادی است و تنها چالش، چالش اقتصادی است که مقام معظم رهبری در نام گذاری‌های هر ساله خود مسائل اقتصادی را مهم دانسته و در سال جاری با نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل باید نگاه ویژه مسئولان را به همراه داشته باشد و می‌طلبت که سایر وزارت خانه‌ها نسبت به اهمیت مسائل و مشکلات اقتصادی نیز اقدام کند و از شعار گرایی پرهیز شود.

وی به همکاری دیگر نهادها در راستای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: غیر از دولت سایر سازمان و نهادهایی که به نوعی مستقل هستند لازم است در بحث اقتصاد مقاومتی عملاً اقدامات خود را بر اساس فرامین مقام معظم رهبری عملیاتی کنند

سادات ابراهیمی به  سفر وزیر محترم اطلاعات به خوزستان اشاره کرد و اظهار کرد: سفر وزیر محترم اطلاعات به خوزستان نشان می‌دهد مسئولین جمهوری اسلامی در هر مقام و جایگاهی باشند با مردم در ارتباط هستند و خودشان را جدا از مردم نخواهند دید  و خدمت گذار مردم هستند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی دولت تدبیر و امید را دولتی مردمی دانست و خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید اعتقاد به خاص و اراده و ارتباط مردمی دارد و این سفرها نشان از مردمی بودن دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام/