به گزارش پایگاه تحلیلی خبری خوزپرس از شوشتر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی سه شنبه در دیدار با مردم بخش شعیبیه شوشتر که در مصلای شهر گوریه برگزار شد، با بیان اینکه خوزستان دروازه تشیع است افزود: در طول تاریخ هیچ منطقه ای جز خوزستان نبوده که همه ساکنان آن شیعه باشند و تعداد زیادی از اهوازی ها و خوزستانی ها از شاگردان اهل بیت(ع) بوده اند.
وی در ادامه سلام روحانی رییس جمهوری را به مردم شعیبیه ابلاغ کرد و گفت: دولت مصالح خوزستان و همه مناطق آن اعم از شعیبیه، بستان، هویزه، خرمشهر، آبادان و شهرهای بختیاری نشین از جمله مسجدسلیمان و هفتگل را در نظر دارد.
وی اظهار کرد: در جلسه اخیر هیات دولت درباره مشکلات خوزستان مانند بیکاری و بحث آب کشاورزی و راهکارهای آن صحبت شده است.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ما به خدمت به شما برادران دینی افتخار می کنیم افزود: دشمنان اسلام اعم از صهیونیست ها و دیگر دشمنان می خواهند صفوف متحد مردم کشور را درهم بشکنند.
وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی پیش از این گمان می کرد که آخرین روزهای عمر خود را می گذراند اما پس از بروز جنگ و اختلاف در کشورهای اسلامی به بقای خود امیدوار شده و احساس امنیت می کند.
حجت الاسلام علوی گفت: دشمنان اسلام و صهیونیست ها با همه قومیت های ما اعم از عرب و لر و ترک و فارس عداوت دارند و ما باید در مقابل نقشه ها و دسیسه های شیطان و کفار بیدار باشیم.
وی با تاکید بر کنار گذاشتن اختلافات قومی افزود: ما باید اتحاد و برادری و صفوف یکپارچه خود را حفظ کنیم زیرا قرآن می فرماید برادری و وحدت نعمتی است که هیچ نعمتی با آن برابری نمی کند.
وی اظهار کرد: امروز در جمهوری اسلامی در خوزستان و همه استان های دیگر وحدت و برادری در بین همه قومیت ها برقرار است و ایران مصون از تجاوز صهیونیست ها و دیگر دشمنان است.
حجت الاسلام و المسلمین علوی با اشاره به اینکه هم اکنون کشورهای عراق، سوریه ، افغانستان و پاکستان دچار مشکلات امنیتی هستند افزود: باید شکرگزار امنیت موجود در ایران باشیم.

IMG_3260 IMG_3261 IMG_3281