به گزارش پایگاه تحلیلی خبری خوزپرس از اهواز، علیرضا گروئیاظهار داشت: عملیات اجرایی فرودگاه مسجدسلیمان با ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار به سرعت در حال انجام است و ساخت باند اصلی آن نیز به پایان رسیده است.
وی پیش بینی کرد فرودگاه مسجدسلیمان با حمایت استاندار خوزستان ، تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده عملیاتی و به بهره برداری برسد.
فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به فضای خوب همدلی در این شهرستان تاکید کرد: در سایه این تعامل توسعه و پیشرفت این منطقه به عنوان نخستین شهر نفتی خاورمیانه هموار خواهد شد.

* روند ساخت مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان شتاب گرفته است
فرماندار مسجدسلیمان از شتاب بخشی عملیات اجرایی پروژه مجتمع پتروشیمی این شهرستان خبر داد.
گروئی افزود: زمین و زیرساخت های مجتمع پتروشیمی با هماهنگی ها و پیگیری های صورت گرفته آماده شده و فرایند مراحل ساخت آن در سال جاری شتاب گرفته است.
وی پیشرفت فیزیکی مجتمع پتروشیمی را ۱۵درصد بیان کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح تولیدی که کلنگ آن در دولت قبل به زمین زده شد بخشی از اشتغال جوانان منطقه حل می شود.
گروئیی ، مجتمع آلومینیوم مسجدسلیمان را یکی دیگر از طرح های تولیدی مهم این شهرستان بیان کرد و گفت: مراحل ساخت این مجتمع نیز به سرعت پیش می رود.

* آب درمانی مسجدسلیمان نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد
فرماندار مسجدسلیمان گفت: مجموعه آب درمانی مسجدسلیمان نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد.
گروئی افزود: با بهره برداری از این طرح عمرانی ، این منطقه به یکی از قطب های جذب گردشگر خوزستان تبدیل خواهد شد.
وی ساخت پارک ۲۰هکتاری این شهر را یکی دیگر از طرح های عمران شهری مسجدسلیمان بیان کرد وافزود: با ساخت این مجموعه تفریحی یکی از مطالبات مردم منطقه جامه عمل می پوشد.
گروئی افزود: با توجه به اینکه ۹۲٫۵درصد جمعیت شهرستان مسجدسلیمان شهرنشین است ساخت این پارک ۲۰هکتاری ضروری است.