به گزارش خوزپرس از اهواز؛ نناد نیکولیچ امروز در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان با صبای قم در اهواز اظهارداشت: سال نو را به همه ایرانیها و مردم خوزستان تبریک عرض می کنم.

وی افزود: برای بازی فردا با تیم صبای قم در تیم فولاد فقط یک نفر سه اخطاره داریم که نمی تواند در ترکیب تیم باشد؛ سلیمی در این بازی نیست.

مربی فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد در حالت آمادگی خوبی قرار دارد و همه آماده هستند به گونه ای مشخص نیست کدام بازیکنانمان را در لیست بازی قرار دهیم.

وی با اشاره به عدم حضور سرمربی فولاد خوزستان اظهارداشت: کادر فنی فولاد یک تیم حرفه ای است و به همین دلیل قبل از بازی تمام هماهنگی ها با دراگان اسکوچیچ انجام شده است.

نیکولیچ گفت: دراگان در تمام بازی همراه ما خواهد بود و تا قبل از بازی با وی مشورت می کنیم و ایده های او را می گیریم و حتی بین دونیمه نیز سعی می کنیم با او تماس داشته باشیم.

وی تاکید کرد: البته اگر سرمربی فولاد خوزستان در کنار تیم بود خیلی بهتر بود اما ما تجربه این موضوع را داریم.

مربی فولاد خوزستان گفت: تیم صبا را کاملا آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوتن آن را شناسایی کرده و روی آنها شناخت داریم.

وی گفت: تفاوتی که بین تیم ما و صبا وجود دارد این است که حریف با آسودگی خاطر بیشتر می آید، علی رغم ما که به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم.

نیکولیچ گفت: ان شاالله بتوانیم دل هوادران و مردم خوزستان را بعد از این بازی شاد کنیم؛ این بازی مثل هربازی دیگری برای ما سخت و جدی است البته از حریف نمی ترسیم.

وی در خصوص مساریچ هم عنوان کرد: او از سوم فروردین ماه تمرینان خود را آغاز کرده است و در دو تمرین اخیر تیم نیز با توان بسیار تمرین داشته است ولی نمی دانم برای بازی فردا جزو ۱۸ نفر است یا خیر.