به گزارش خوزپرس از شوشتر ؛ فرهادپور، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر از برگزاری «نمایشگاه صنایع دستی» خبر داد.
به این رویداد به مناسبت هفته صنایع دستی، از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ خردادماه هر شب ساعت ۱۸ تا ۲۲ در محل پردیس سلمان شوشتر پذیرای علاقهمندان است.
فرهادپور هدف از این رویداد را معرفی و عرضه مستقیم صنایع دستی اصیل شوشتر، حمایت از هنرمندان محلی و ایجاد فضایی برای تعامل هنرمندان با شهروندان و گردشگران اعلام کرد. وی از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه صنایع دستی دعوت به عمل آورد.
