محمد رضا کرمی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خوزپرس در دزفول اظهار داشت: در ایام تعطیلات سال نو بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار گردشگر در دزفول حضور یافته‌اند.

وی افزود: از این حجم میهمان نوروزی ۳۰۰ هزار نفر از خدمات رفاهی و اسکان دزفول در بخش‌های مختلف شهری برخور دار شده‌اند.

شهردار دزفول گفت: امسال و با پیش بینی خدمات مورد نیاز مسافران و میهمانان نوروزی دزفول آماده پذیرایی از ۲ میلیون گردشگر تا پایان تعطیلات سال نو است.

وی گفت:  امسال جهت اسکان میهمانان نوروزی، هفت محل کمپ نوروزی، پارک ساحلی رعنا، پارک ساحلی ولیعصر (عج)، پارک ساحلی دووه، پارک ساحلی علی کله، پارک ساحلی دولت و پارک گنجینه در نظر گرفته شده است.

کرمی نژاد بیان کرد:  هم چنین در راستای راهنمایی مسافران نوروزی و همچنین آشنایی بیشتر آنها با جاذبه‌های گردشگری و تفریحی دزفول، سی هزار نسخه نقشه گردشگری بین مهمانان نوروزی در محل‌های مختلف ورودی شهر و سایر محل‌های استقرار آنها در حال توزیع است.

وی افزود: خدمات رفاهی شهرداری دزفول تا بعد از تعطیلات سال نو با هدف تأمین رضایت شهروندان به نحوی مطلوب ادامه خواهد یافت.

شهردار دزفول اظهار کرد: با همکاری بخش‌های مختلف شهری و در تمام ورودی‌های شهری طرح “از من بپرس” در شهرستان با هدف حمایت و رهنمایی از میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات سال نو اجرا شده است.