به گزارش خوزپرس از هویزه؛ محمد باقر نوبخت روز شنبه در یادمان شهدای هویزه در غرب خوزستان در جمع راهیان نور اظهار کرد: نوبخت: امنیت و آرامش کنونی در سراسر ایران اسلامی به برکت خون این شهدا والامقام بدست آمده و ما با حضور در این مناطق عملیاتی و یادمان ها، رشادت های رزمندگان اسلام را برای خود تداعی می کنیم.

سخنگوی دولت یازدهم افزود: این سرزمین یادآور عملیات های بزرگ فتح المبین ، بیت المقدس و رمضان است که در آن رزمندگان ما با جانفشانی خود علاوه بر اینکه توانستند دشمن را به عقب برانند، حماسه بزرگی چون آزادسازی خرمشهر را نیز رقم زدند.

وی بیان کرد: آنچه از زمان جنگ تحمیلی تاکنون ثابت مانده حیات شهیدان و راه مقدس ابا عبداله الحسین و مقاومت ها ، ایثارگری ها و پایداری به نظام است.

نوبخت اظهار کرد: در آن دوران در لباس بسیجی به این مرزو بوم خدمت می کردیم ولی اکنون تنها لباسمان تغییر کرده و در لباس دولت به نظام خدمت می کنیم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: در این روز که در کنار مزار پاک شهیدان دوران دفاع مقدس هستیم باید بگویم که تمامی دولتمردان نظام به ولایت فقیه اعتقاد داشته و با جان و دل به مردم خدمت می کنند.
وی به دوره تحریم ها ضد ایران اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته تحریم های ظالمانه روزهای سختی را برای کشور ما به همراه داشت و همچنان نیز آثار این تحریم ها باقی مانده است.
وی خطاب به برخی افراد که در هنگام سخنرانی اقدام به سر دادن شعار می کردند اظهارکرد: این بیانات همسو با شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت نیست چرا که هر چه خشم و فریاد هم داشته باشیم باید همدل باشیم و این شعارها را باید به سوی دشمن روانه کنیم.
وی بیان کرد: این اختلاف ها همان چیزی است که دشمن نسبت به کشور ما انتظار دارد به همین دلیل همه با هم باید ضد دشمن شعار دهیم.